קורס חשבי שכר אונליין – לימודים דיגיטליים

קורס דיגיטלי בחשבות שכר – העתיד כבר כאן

אנחנו יודעים כמה אתם כמהים לרכישת מקצוע, אנחנו גם יודעים שאין לכם את הזמן או את הכסף להשקעה בהוצאת תואר אקדמי. אך הרשו לנו לספר לכם כי היום כבר לא צריך להשקיע את כל הכסף שלכם ולחיות מספר שנים בקושי רב עם משכורת סטודנטים דלה, וכבר לא צריך ללמוד ימים ולילות למבחנים הקשים. היום ישנם פתרונות למידה שונים, המציעים חיסכון של לא מעט כסף ולא פחות מחיסכון של זמנכם היקר. וללחוצים ביננו, אולי גם הקלה בלחץ הנפשי. 

בעזרת המרצים המובחרים שלנו במכללת IPC, ובעיקר בעזרת הקידמה המופלאה, יצרנו עבורכם את הקורס הדיגיטלי ללימודי חשבות שכר המשלב בתוכו את כל הידע הדרוש להצלחה מרבית. והחלק הכי חשוב הוא הזמן, תוכלו לקבל מקסימום תמורה – במינימום זמן.

אז מה זה בכלל חשבות שכר ולמה ללמוד דווקא את זה? 

תפקידו של חשב השכר הוא לטפל במשכורות של עובדי החברה או הארגון, להפריש מתוכן כספים לקופות גמל, קרנות השתלמות וביטוח לאומי. מסמכותו ליצור את הדוחות הפנימיים של החברה ולדווח על הוצאות השכר לרשויות הרלוונטיות. בנוסף, עליו לפקח על כלל פעילות הכספים בחברה או הארגון.

ועכשיו בואו נדבר על היצע וביקוש, במדינת ישראל קמים מדי שנה מעל לארבעים אלף עסקים. בעלי כל אותם עסקים מחזיקים במשרד ומעסיקים מספר משתנה של עובדים. לשם כך הם צריכים את האדם שיפקח על כל ההוצאות השונות של בית העסק שלהם, החל מדאגה למשכורות העובדים ועד לפיקוח על הפעילות הכללית המתקיימת בפן הפיננסי.

כיום, כל בעל עסק יודע שבלי ניהול העסק על ידי גורמים מקצועיים, אין לו סיכוי להצליח בעולם העסקים. 

בשל הביקוש הגדול לחשבי שכר במדינת ישראל, מובטח למחזיקים בתעודה התקבלות מיידית לעבודה בתחום כבר מרגע סיום הקורס.

נתון מעניין מראה כי מחצית מהעסקים הקמים בישראל, נופלים כבר בשנה הראשונה ולרוב הדבר קורה בשל חוסר ידע וניסיון כושל להתעסק לבדם בפן הפיננסי.

למי מתאים קורס חשבי שכר אונליין?

  • אנשים בעלי שליטה במספרים- הקורס הדיגיטלי שלנו מתאים לאנשים עם זיקה למספרים ועם רצון לפתח קריירה יציבה ומפוארת בעולם הכספים. קריירה שלא תעזוב כמו טרנד חולף, אלא תישאר איתכם בעשורים הקרובים, עד שיומצאו הרובוטים.
  • אנשים שמחפשים פתרון לבעיות הכלכליות- כבר בתום הלימודים, יחד עם קבלת התעודה היוקרתית המוענקת למסיימי הקורסים הדיגיטליים שלנו, תוכלו להתקבל בקלות למגוון חברות, מהקטנות לגדולות, בתור חשבי שכר בכירים, ולהרוויח משכורת בת חמש ספרות כבר מההתחלה.
  • שכירים אשר עובדים ברוב שעות היום- מדבר אליכם? אם כן, אנו יודעים שלימודים לתואר כנראה לא רלוונטיים לשנים הקרובות שלכם. אז במקום לבזבז את השנים האלו בעבודה קשה שגם ככה לא מעניינת אתכם, אתם מוזמנים לפנות שעה ביום ולסיים את הקורס כבר לאחר שלושה – ארבעה חודשים, ומיד לאחר מכן להתחיל לעבוד בעבודה חדשה ולהרוויח את המשכורת שאתם ראויים לה.
  • אנשים אשר מחפשים שילוב בין משפחה לעבודה- ביננו, מי רוצה להעביר את רוב היום שלו מלא בגעגועים לבית ולילדים? באופן חד משמעי, אף אחד. לכן, תוכלו לשמור חיי המשפחה הכל כך חשובים במקביל ללימודי הקורס הדיגיטלי שלנו.

למה ללמוד אצלנו? אנחנו הסוף להתלבטות שלכם

אנו באיי פי סי דוגלים בפיתוח מקצועות העתיד ומקדמים את התחומים המבוקשים ביותר בעולם העסקים, אצלנו תוכלו למצוא את הדרך לתחומים המניבים קריירה יציבה בלבד. 

בנוסף, אנחנו מבטיחים לתלמידים שלנו שירות אישי מלא מתחילת הלימודים ועד לסוף התהליך. השירות שלנו כולל תמיכה וליווי פרטי לכל תלמיד, החל מעזרה מקצועית מאת המרצים המובחרים במכללה שלנו ועד להשמה לעבודה בפועל.

אצלנו תקבלו היענות מלאה במקרה של תקלה או אי הבנה, קטנה ככל שתהיה. המרצים שלנו יהיו זמינים עבורכם לכל שאלה ולכל בעיה. 

אנחנו מחכים לכם!

אצלנו במכללת IPC, הזמן שלכם בחשיבות עליונה. לכן אנו שמים דגש על משך הלימודים ודואגים שתוכלו לקבל את התעודה עליה אתם חולמים, במינימום זמן האפשרי! תוך למידה עקבית ורצופה תוכלו לקבל את תעודת הסיום לאחר שלושה חודשים ואף פחות.

הצוות במכללת IPC מחכה רק לכם, אז אל תתמהמהו, השאירו לנו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

הירשמו לקבלת מידע נוסף והרשמה:

אתה קרוב מרחק קליק אחד כדי להתחיל להיות סטודנט אצלנו!

דילוג לתוכן