קורס הנהלת חשבונות אונליין – ללמוד מהבית

לפני שנתחיל, נבדוק ראשית האם הלימודים יתאימו לכם. לשם כך נשאל אתכם כמה שאלות. על השאלות שלנו תצטרכו לענות במקסימום כנות על מנת לחסוך לעצמכם זמן יקר.

נעבור לשאלות, האם אתם מרגישים שליטה מלאה בעולם המספרים? האם המקום הבטוח שלכם מאז ומתמיד הוא ארגון וניהול? נוסף על כך, יש לכם חוש עסקי ואתם מכוונים לפרוח בעולם הכלכלה והפיננסים?

אם התשובות שלכם לשאלות האלו הן שליליות, כנראה שתחום הנהלת חשבונות הוא לא בשבילכם. אך אם עניתם לפחות על תשובה אחת בצורה חיובית, אנו ממליצים לכם להקדיש מספר דקות לקריאה אשר בסופה תוכלו גם אתם להיכנס למקום עבודה המתאים לכם ולהיפטר מתחושת התסכול שאתם חווים בכל בוקר בעודכם קמים לעבודה משעממת ששואבת מכם את כל האנרגיה. כן אתם קוראים נכון, באמצעות קורס הנהלת חשבונות אונליין מבית איי פי סי, תוכלו לקום בכל בוקר עם תחושת סיפוק של יום חדש מלא בעשייה מבורכת, נטולת כאבי ראש מיותרים בעבודה שגם ככה לא מעניינת אתכם.

לאחר שווידאנו כי הקורס שלנו מתאים לכם, נוכל לעבור לשלב הבא. ריכזנו עבורכם את התוכן אותו תקבלו במסגרת הקורס

  • פרקטיקה- לא פעם נתקלנו בקורסים דיגיטליים המועברים בצורה מבולגנת ולא יעילה אשר מין הסתם, מקשה על מהלך הלמידה. על פי ההיגיון הפשוט, למידה מקורס כזה עלולה להיות קשה על גבול הבלתי אפשרית, מה שמביא לתוצאה של בזבוז כסף מוחלט. 

לכן, בראש ובראשונה למדנו מהטעויות הנפוצות ודאגנו שהקורס שלנו יהיה שונה מהיתר. דאגנו לחילוק נכון של התוכן על ידי חלוקה לנושאים ופריסה לשיעורים. ובעיקר למדנו כיצד להעביר את החומר הנלמד בצורה הכי יעילה, הכוללת מבחנים בסוף כל שיעור, על מנת להבטיח הבנה מלאה של כל החומר הנלמד.

  • סודות וכלים להצלחה בתחום- המרצים שלנו ילמדו אתכם את כל הסודות בעולם הכלכלה והמסחר. בנוסף הם יתנו לכם את כל הכלים המניבים הצלחה. הם יראו לכם את הנתיבים בהם תוכלו לצעוד ויסבירו לכם על כל מסלול בו תבחרו. החל מהיותכם שכירים ועד לפריחה משגשגת בעולם העצמאים.
  • תעודה יוקרתית- תעודת הסיום שאנו מעניקים לכם, הינה תעודה המוכרת כיוקרתית מטעם לשכת יועצי המס במדינת ישראל.

למי שאינו בקיא, בעזרת תעודה זו, מקומכם עתיד להיות מובטח כעובדים בכירים במקומות עבודה שונים. ולכל מי שהיה ספק, המחזיקים בתעודה שלנו מתחילים לעבוד כבר מרגע קבלת התעודה. 

כעת, בואו נבחן את העתיד המיוחל לכם בתום הלימודים

כפי שכבר ציינו, על ידי התעודה אותה תקבלו בסיום לימודי הקורס און-ליין, תוכלו להתקבל כמנהלי חשבונות בכירים במגוון רחב של חברות.

אך ישנה אפשרות אחרת, אם יותר מעניין אתכם לצאת ממעגל השכירים ולהיכנס לעולם העצמאים, תוכלו ללכת גם במסלול הזה בלי כל בעיה. בתום הלימודים יהיה בידכם כל הידע הדרוש לפתיחה וניהול עסק עצמאי המציע שירותי הנהלת חשבונות למגוון בעלי עסקים פרטיים שישמחו ליהנות משירות פרטי ומקצועי.

למה ללמוד דווקא אצלנו? קיבצנו מספר יתרונות הקיימים במכללה שלנו על פני שאר המכללות

אצלנו במכללת IPC, הכשרה למקצוע הינה במקום הראשון. אנו שמים את הזמן הדרוש להשקעה בכל עניין הלימודים בחשיבות עליונה. לכן פיתחנו את מגוון הקורסים הדיגיטליים שלנו אשר יאפשרו לכל אחד להקיף את כל הקורס ולקבל תעודה בטווח של שלושה חודשים בלבד! וזאת בשונה ממכללות אחרות שפורסות את מהלך הלימודים לשיעורי זום ומפגשים פרונטליים אשר יכולים להגיע אפילו לשנה שלמה.

קיימים כמובן יתרונות נוספים בכך שהקורסים שלנו מועברים על ידי שיעורים מוקלטים, ובניהם, תוכלו ללמוד את השיעורים בקצב האישי שלכם ובזמן הפנוי שיש בידכם. תוכלו לחזור על אותו השיעור כמה וכמה פעמים על מנת להבין את כל התוכן שהוא מכיל במאה אחוז.

וזאת כמובן בשונה ממפגשי זום שונים שכידוע מלאים בהסחות דעת מיותרים המקשים על מהלך הלמידה ומעכבים את התוצאה הסופית.

אנו מחכים לכם!

אם הגעתם עד לכאן, מקומכם איתנו. אנו במכללת IPC מאמינים במקצועות העתיד, מקצועות עם הביקוש הגדול ביותר בשוק העבודה, עם הפוטנציאל להניב הכנסות בנות חמש ספרות ואף יותר.

אצלנו תקבלו ליווי אישי החל מהיום הראשון ללימודים ועד לסיום הקורס. אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים

הירשמו לקבלת מידע נוסף והרשמה:

אתה קרוב מרחק קליק אחד כדי להתחיל להיות סטודנט אצלנו!

רוצה לעבור לסילבוס?

יש למלא את הפרטים למטה 

רוצה לעבור לסילבוס?

יש למלא את הפרטים למטה 

דילוג לתוכן