לימודים דיגיטליים – הכל על העידן החדש

העולם בו אנו חיים, כבר מזמן הפך לעולם חדש. אנו עדים כי משנה לשנה מרבית מתחומי העבודה השונים תופסים תאוצה ברמה בינלאומית ויחד עם ההתקדמות האדירה, חשוב שאף אחד מאיתנו לא יישאר מאחור.

לכן, אנחנו במכללת איי פי סי, מתקדמים צעד אחר צעד לעבר הקידמה ודואגים ללמד גם אתכם כיצד לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. 

כפי שאנו רואים, בשנים האחרונות נמצא כי לימודים דיגיטליים הם הפיתרון לבעיית הזמן הרווחת. דרך לימודים און ליין, הכוללים קורסים אינטרנטיים ושיעורים דיגיטליים, תוכלו ללמוד מקצוע חדש כמעט בכל התחומים במינימום זמן ותקבלו מקסימום תמורה. 

פתרונות למידה תוך שימת דגש על ניצול זמן מרבי

כאשר אנו בוחנים לעומק את כל עניין הלמידה הדיגיטלית, אנחנו רואים כי הדבר הגיע אלינו ממש בשנים האחרונות, יחד עם פרוץ נגיף הקורונה בעולם. למעשה, בעלי העסקים החלו לחפש דרכים יצירתיות לקיים פגישות מבלי להיפגש כלל, מוסדות החינוך והאוניברסיטאות בכל העולם הבינו כי אי אפשר לעצור את הלימודים באופן מוחלט למספר שנים משתנה והחיים צריכים להמשיך בכל דרך למרות סימן השאלה הגדול. וכאן הגיע אלינו פתרון -יצירתי אך גאוני- ניצול האינטרנט והגשמת חלום לכל אותם בעלי עסקים ברחבי העולם. 

כפי שאנו רואים היום, הדבר הרחיק לכת ואף הפך לפופולרי כמעט בכל התחומים הקיימים בשוק העבודה. ישנם מקומות עבודה שמבצעים ראיונות דרך פגישה אינטרנטית, לימודים אקדמיים הפכו להיות בעיקרם דרך המחשב ובמילים אחרות, המחשב הקטן הוא המפתח שלנו להצלחה בעולם המתקדם.

למידה דיגיטלית על פני למידה פרונטלית / כל היתרונות

  • רלוונטי לרוב תחומי העבודה- כפי שכבר ציינו, היום ניתן ללמוד את רוב המקצועות על ידי קורס אינטרנטי. אך לפני שאתם בוחרים לרענן את תחומי העבודה שלכם וללמוד מקצוע חדש, שימו לב כי חשוב לבדוק את טיב הקורס ואת התמורה שתינתן לכם ביחס לתשלום. קורס מקצועי הינו קורס המשלב בין הידע הבסיסי ביותר ועד לכלים להצלחה בתחום הנלמד. 
  • משתלם לשני הצדדים- מצד אחד, קורס דיגיטלי חוסך לכם זמן יקר ולא מעט כסף. כאמור, למידה אינטרנטית תחסוך מכם את הנסיעות בכל פעם למוסד הלימודים, את ההוצאות הרבות על הדלק וכן, גם את הפקקים המעצבנים בכל בוקר. 

ומצד שני, מהלך הקמת הקורסים חוסך לאקדמיה הרבה הוצאות לטווח הארוך. דבר זה מעודד את היכולת של האקדמיה להשקיע יותר מזמנה לטובת התפחותה והתפתחות המרצים שלה לתחומים נוספים.

  • אין צורך בתעודה או בידע קודם- זה בעצם כל הקסם, כשאנו מדברים על למידה דיגיטלית, אנו עדים לכך שכל אחד יכול למצוא את התחום המתאים לו. החל ממקצועות היופי ועד למקצועות המבוקשים ביותר בעולם המסחר והכלכלה.
  • לימודים קצרים וקלילים לעומת תואר- כמו שכולנו יודעים, תואר דורש לא מעט כסף וכן מתפרש על זמן רב. לעומת זאת, למידה דיגיטלית חוסכת את הזמן היקר שלכם ומאפשרת לכם לעבוד במקביל בעבודה הנוכחית שלכם ללא כל שינוי.

החסרונות הקיימים בעידן הדיגיטלי

לצערנו, לא הכל ורוד. וכמו בכל שינוי המתחולל בעולמנו, לרוב הוא יכלול בתוכו גם חסרונות. ובעידן המתקדם, ישנם כמה חסרונות. אך השאלה הרלוונטית היא האם הם מזעריים או שמא אי אפשר להתעלם מהם. יודעים מה? תחליטו בעצמכם. 

אנו רוצים לדבר דווקא על חיסרון אחד מרכזי, והוא עניין ההתאמה. למידה דיגיטלית אינה מתאימה לכל אחד. על מנת ללמוד מקורס דיגיטלי, דרושה משמעת עצמית גבוהה מאוד. משמעת עצמית כוללת הגדרה ברורה לזמן הלמידה, התנתקות מוחלטת מכל הסחת דעת פוטנציאלית ולמידה רציפה ועקבית. זהו המתכון היחיד להצלחה בלמידה אינטרנטית.

אצלנו במכללה;

אז אם הגעתם עד לכאן, אתם ודאי מתעניינים באלטרנטיבות הלמידה השונות ולשם כך אנו מזמינים אתכם לטייל מעט באתר שלנו ולהתרשם ממגוון הקורסים מאת המכללה שלנו. ביניהם תוכלו למצוא עניין בהנהלת חשבונות וחשבות שכר, תוכלו להשתלב דווקא בתחומי המשכנתאות, הנדל”ן ושוק ההון ואפילו בעולם השיווק הדיגיטלי.

בבחירת אחד מהקורסים הדיגיטליים מבית IPC, אנו מבטיחים לכם ליווי מלא מרגע התחלת הקורס ועד לסיום הלימודים בהצלחה מרבית ובנוסף, מציאת עבודה בקלות, עם משכורת בת חמש ספרות ואף יותר, כבר בסיום הלימודים.   

לפרטים נוספים, השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

הירשמו לקבלת מידע נוסף והרשמה:

אתה קרוב מרחק קליק אחד כדי להתחיל להיות סטודנט אצלנו!

רוצה לעבור לסילבוס?

יש למלא את הפרטים למטה 

רוצה לעבור לסילבוס?

יש למלא את הפרטים למטה 

דילוג לתוכן