קורס שיווק דיגיטלי – הכל על עולם השיווק

ראשית נדבר על מהו שיווק דיגיטלי ולמה הוא כל כך חשוב בעידן שלנו. כולנו כבר יודעים שאנו חיים בעולם בו הכל הפך להיות דיגיטלי. זה התחיל מלמידה דרך הזום ופגישות עסקיות שכבר מזמן לא מתקיימות באופן פרונטלי, ועבר לקניות הסופר שרובנו עושים דרך האון-ליין.

מי מאיתנו לא הזמין בגדים, כלים או מוצרים מכל סוג שהם לפחות פעם אחת? רבים מאיתנו אף הפכו למכורים של ממש.

אבל אנחנו לא כאן בשביל לדבר על הרכישות שלכם, אנחנו כאן בשביל לדבר על מאחורי הקלעים. על הדרך בה שיווק המוצרים מתבצע ומגיע עד לידיים של הצרכן בלי שהוא היה צריך לעשות שום דבר מלבד לבחור צבע ולהקיש פרטי אשראי.

אז אם מעניין אתכם להיות מאחורי הקלעים, אם אתם רוצים להיות אנשי שיווק מעולים אשר מתקבלים לעבודות מתגמלות במשרדי פרסום, או אף פותחים משרד משלכם ולומדים כיצד לצאת ממעגל השכירים, אתם במקום הנכון. צוות IPC מזמין אתכם להקדיש כמה דקות לקריאה על לימודי הקורס בשיווק דיגיטלי של מכללת IPC אשר בסופה תוכלו לדעת האם הקורס מתאים לכם. 

למי מתאים לעסוק בתחום השיווק הדיגיטלי? ריכזנו עבורכם את כל הקריטריונים הרלוונטיים להצלחה בעולם השיווק:

  • אנשים שנושמים מכירות- פרסום הוא תחום שנראה די קל, לפחות ככה חושבים לא מעט בעלי עסקים שמחליטים לחסוך על השיווק ולנסות לפרסם בעצמם את המוצרים שלהם. הרי מה הבעיה לכתוב כמה מילים יפות ולהוסיף תמונה? אז זהו, זה לא בדיוק עובד ככה. בשביל לדעת לשווק מוצר, רלוונטי ככל שיהיה, צריך לדעת כיצד למכור אותו בצורה הטובה ביותר ולשם כך דרושים מקצועני מכירות. מיותר לציין שסיכויי ההצלחה של עסק ללא שיווק נמוכים מאוד.
  • אנשים בעלי יצירתיות גבוהה- זה לא סוד כי מודעות הפרסום הכי טובות נמדדות ברמת היצירתיות שלהן. למעשה, ככל שמודעה תהיה יצירתית יותר, כך היא תניב יותר מכירות. לכן, אם אתם אנשים יצירתיים, מקומכם צריך להיות בתחום הפרסום.
  • אנשים המבינים במדיה החברתית- אתם יכולים לנשום מכירות בתור אוויר לנשימה, ואתם יכולים גם להיות אנשים יצירתיים, אך חשוב לזכור כי לא פחות חשוב להתמצא בסושיאל מדיה. ענקי השיווק נמצאו כבקיאים ברשתות החברתיות ולכן הם יודעים בדיוק מה הגולשים אוהבים וכיצד להניע אותם לפעולה.

מה ניתן לעשות עם תעודת הסיום בלימודי שיווק דיגיטלי? אנו כאן כדי לעשות לכם סדר בבלאגן

כולנו עדים להתפתחות האדירה שחלה בעולם הדיגיטל. למעשה, דבר זה מצביע ישירות על הביקוש הרב לאנשי שיווק טובים. וככל שהזמן יעבור ועולם העסקים ימשיך לגדול ולהתפתח, הביקוש יצמח ביחד איתו ולא ישאיר אף אחד מהמקצוענים בתחום ללא עבודה.

אנו כאן על מנת להכיר לכם את כל האופציות העומדות בפני אנשי שיווק וכמו בכל תחום, כך גם כאן, תוכלו לבחור את המסלול שהכי מתאים לכם. 

במסגרת הקורס הדיגיטלי של מכללת IPC ללימודי שיווק דיגיטלי, תקבלו את מלא ההכשרה המקצועית להשתלב בתחום השיווק כמנהלי PPC – התמקצעות בקידום אתרים על ידי קידום ממומן. מנהלי מדיה – התמקצעות במגוון תחומים שבראשם עומד הרחבת קהל היעד תוך הגדלת המכירות של המותג.

תוכלו לבחור במסלול של אנשי השיווק העובדים במשרדי פרסום שונים. תוכלו להשתלב כאנשי שיווק המפרסמים את מוצרי הלקוח ברשתות החברתיות שכולנו מכירים, ביניהן, אינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק וגוגל.

ולחילופין, לאלה מכם שמכוונים גבוה, הנה השער שלכם ליציאה ממעגל השכירים ולכניסה לעצמאות. תוכלו לפתוח משרד פרסום המציע שירותי פרסום דיגיטליים לכלל העסקים. 

אנו ממליצים לכם להתחיל בקטן, לעבוד במשרד פרסום. אנו מאמינים כי הלמידה הכי טובה היא תוך כדי עשייה. לכן שמרו על החלומות הגדולים בצד, למדו מאנשי השיווק הכי מקצועיים בתחום ותכננו איך משרד הפרסום העתידי שלכם צריך להראות.

הגעתם עד לכאן? אנו מחכים לשמוע מכם!

אצלנו במכללת IPC, עושים הכל על מנת לקדם את העולם המתפתח ונותנים לכם אלטרנטיבות שונות ללמידת המקצועות החדשים שמגיעים אלינו. אנו שמים דגש על התעודה שלכם, על המקצוע וכמובן על המשכורת הראויה לכם.

אז אם יש לכם את כל הקריטריונים ואתם כבר כמהים להתחיל ללמוד איך הקסם קורה, השאירו לנו פרטים ואנו ניצור איתכם קשר לבדיקת התאמה.

הירשמו לקבלת מידע נוסף והרשמה:

אתה קרוב מרחק קליק אחד כדי להתחיל להיות סטודנט אצלנו!

רוצה לעבור לסילבוס?

יש למלא את הפרטים למטה 

רוצה לעבור לסילבוס?

יש למלא את הפרטים למטה 

דילוג לתוכן