שיווק דיגיטלי – גם אתם יכולים

לפני שנתחיל, בואו נדבר קצת על הקורס און-ליין שלנו. במסגרת הקורס, צוות המכללה שלנו דאג שתקבלו את כל הכלים להצליח בעולם השיווק באינטרנט. בסופו תצאו עם הכשרה שתשנה לכם את העתיד מבחינה כלכלית ואולי סוף סוף תוכלו לעשות משהו שאתם באמת אוהבים.

בדיוק לשם כך, אנו במכללת IPC, עבדנו על מספר קורסים דיגיטליים המועברים בצורה הנגישה ביותר לתלמידים שלנו. אנו מאמינים במקצועות העתיד ואף מקבלים בברכה את השינוי הכלכלי שמגיע אלינו. אנחנו כאן על מנת להזכיר לכם שאת השינוי רק אתם יכולים לעשות ואנו מאמינים ביכולות של כל אחד ואחת מכם.

לפני הכל, בואו נסביר מה זה בעצם שיווק דיגיטלי, למה תחום זה הפך לפופולרי כל כך בשנים האחרונות ולמי מתאים להיכנס לשוק הזה ולקורס השיווק הדיגיטלי של IPC.

הכוח האמיתי של השיווק הדיגיטלי

כולנו עדים להתפתחות העוצמתית החלה בעולם המסחר נכון? אנו רואים מדי שנה הקמת עסקים על ימין ועל שמאל, החל מחבר ילדות שהחליט להפוך לעצמאי עם איזה רעיון יפה ועד לילד ההוא בשכונה שהתחיל למכור מותגים מזויפים. אנו באמת נתקלים בשלל העסקים האלה מדי יום, בין אם ברשתות החברתיות, ובין אם ברחוב הראשי בעיר בה אנו גרים. 

אבל אנחנו כאן דווקא בשביל לדבר על מה שאנשים לא נוטים לדבר עליו בדרך כלל, והוא הנתון המעניין לפיו 90% מהעסקים הקטנים שקמים בישראל נסגרים כבר בסוף השנה הראשונה להקמתם. יתרה מזאת, הנתונים מצביעים על בערך 40 אלף עסקים אשר נסגרים בכל שנה. 

אנו יכולים ללמוד מהנתונים האלה הרבה, אך מסיבה לא ברורה, אף אחד לא מסתכל על זה. האמת היא כזאת, רוב העסקים מאלה שמנינו, מעדיפים לוותר על שיווק איכותי. הם בוחרים לחסוך את העלויות ולנסות בעצמם לעשות דבר שלא מבינים בו. וכאן נוצרת הבעיה. 

השיווק בעולם המתקדם, כבר מזמן לא כמה מילים יפות בצירוף תמונה.

שיווק בעולם הדיגיטלי הפך לניתוח מלא של התנהגות הגולשים כלפי סיטואציות וירטואליות, וסביב זה, נעשה על ידי אנשי השיווק פיתוח אסטרטגיות שלא יביישו את תורת הפסיכולוגיה.

למעשה, עסק ללא שיווק איכותי, הוא עסק שאף אחד חוץ מהמשפחה שלכם לא יכיר. שווה ערך לעסק שלא באמת קיים.

מתחברים לקונספט? בואו נבדוק אם אתם מתאימים;

  • הדבר הראשון שעליכם לדעת, הוא שעולם השיווק הוא “מאחורי הקלעים” של כל עסק מצליח. לכן במידה שתבחרו להפוך את זה למקצוע, תצטרכו לקחת בחשבון שאתם לא נוכחים בקדמת הבמה, אלא מבצעים את העבודה שלכם לגמרי מאחורי הקלעים.
  • שנית, עליכם להיות אנשים שנושמים מכירות, כאלה שמגלים את הפוטנציאל בכל דבר שמגיע לידיים שלכם. עולם השיווק מחפש אנשים שמבצעים מכירות ברמה גבוהה, יודעים איך הלקוח חושב ומה הוא צריך לשמוע ולא נכנעים לאתגרים.
  • נוסף על כך, אם אתם רוצים להשתלב בתחום הזה, עליכם להיות אנשים יצירתיים. השוק אינו מתפשר בבנאליות מכיוון שאינה מביאה תוצאות. מודעה יצירתית שווה להגדלת המכירות.
  • כיום, רוב המוצרים, שיתופי הפעולה וקהל הקונים המשמעותי, נמצא ברשתות החברתיות. לכן על מנת לדעת מה הקהל אוהב ומה מניע אותו לפעולת רכישה, עליכם להיות בקיאים במדיה החברתית.

איך מתחילים? 

טיפ מנצח למתחילים ללמוד את הקורס השיווק הדיגיטלי של מכללת IPC, להקדיש זמן ללמידה ולציין אותו בלו”ז שלכם. ברגע שתדעו שיש לכם זמן מוגדר המיועד אך ורק ללמידה, יהיה לכם הרבה יותר קל לגשת לזה מבלי להרגיש נטל. כמו כן, הציבו לעצמכם מטרות לכל שבוע ושבו ללמוד במקום שקט נטול הסחות דעת.

אנו ממליצים ללמוד בין שעה לשעתיים ביום על מנת לא להכביד על עצמכם כמות גדולה של חומר בפעם אחת. 

תקחו את הטיפים האלה ברצינות, הם נועדו אך ורק בשביל לעזור לכם לעבור את תקופת הלימודים על הצד הטוב ביותר.

אנו מחכים לכם

אז אם הגעתם עד לכאן, סביר להניח שמצאתם את המקום שלכם. ואם אתם מגלים עניין בעוד תחומים ממקצועות העתיד, מכללת איי פי סי דאגה ליצור עבורכם שלל קורסים אשר יקנו לכם את המקצוע העתידי שלכם במינימום זמן ומקסימום הכנסות. אנו מזמינים אתכם לבקר באתר שלנו ולהתרשם ממגוון הלימודים הדיגיטליים שהמכללה שלנו מספקת.

השאירו לנו פרטים ליצירת קשר לגבי לימודי שיווק דיגיטלי ואנו נחזור אליכם מוקדם ככל האפשר 

הירשמו לקבלת מידע נוסף והרשמה:

אתה קרוב מרחק קליק אחד כדי להתחיל להיות סטודנט אצלנו!

דילוג לתוכן