קורס דיגיטלי בהנהלת חשבונות וחשבות שכר

רוצים שינוי כלכלי אך מרגישים מבולבלים מכל האפשרויות? אנו כאן בדיוק בשביל לעשות לכם סדר בראש. כל מה שעליכם לעשות זה להקדיש מספר דקות לקריאה ואולי בסופה תצאו עם עתיד חדש אשר יעניק לכם קריירה יציבה בשוק העבודה שלא יאבד את הצורך בכם.

לפני שנתחיל, חשוב לנו שתדעו כי פיתחנו את הקורס הדיגיטלי שלנו על מנת להנגיש את כל התוכן בצורה הנוחה והמתקדמת ביותר. עשינו זאת על מנת לאפשר לכם להבין שגם אתם יכולים לשנות את העתיד הכלכלי שלכם, במינימום זמן והאמת? בעיקר במינימום הוצאות. 

תחילה נסביר במה עוסק כל תחום; 

מנהלי חשבונות אחראים על מספר דברים. ביניהם, הוצאת המשכורות לעובדי החברה או הארגון, התנהלות מול רשויות המס, התנהלות מול לקוחות החברה, ניהול תזרים מזומנים תוך שימת דגש על רווחים, ובנוסף, למנהלי החשבונות יש את כל הכלים לסייע וללוות כל עסק בעת הקמתו. 

בדומה לתחום הנהלת חשבונות, גם חשבי שכר אחראים על עיבוד והפקת תלושי המשכורת של עובדי החברה, דיווח על תשלומי החברה לכל רשויות המדינה והמוסדות הרלוונטיים וניהול פיננסי כללי.

למי מתאים לעסוק בתחום?

כפי שכבר הבנתם, שני התחומים עוסקים בעיקרם במספרים. לכן, אם לרוב אתם מתרחקים ממספרים, כנראה שזה פחות מתאים לכם. אך אם אתם מגלים שליטה מלאה בעולם המספרים, ככל הנראה מצאתם את המקום הבטוח שלכם.

אם הינכם מסוג האנשים ששולטים בהכנסות ובהוצאות, ואתם מצליחים לנהל את העסק הזה בכל חודש בלי להתאמץ יותר מדי, בדיוק אתכם השוק מחפש.

כעת, בואו נדבר על היצע וביקוש 

כמו בכל מקצוע, רמת ההצלחה שלכם תלויה בעיקרה בהיצע והביקוש שיש סביב העיסוק שלכם. אם נסתכל על השנים האחרונות מלמעלה, נוכל לזהות התפתחות אדירה בעולם הכלכלה והמסחר. בתי עסקים קמים בקצב מסחרר ויחד עם הקמתם גדל הביקוש למנהלי חשבונות וחשבי שכר.

לפי כל המוסכמות, מקצועות אלו, הנהלת חשבונות וחשבות שכר, מהווים בסיס לכל עבודה חשבונאית והינם חובה בכל עסק שמכבד את עצמו. בשונה מן העבר, כיום כל איש עסקים יודע שבלי מנהל החשבונות שלו הוא יטבע בין כל הניירת ויאבד זמן חשוב המיועד לטיפוח העסקים שלו. מה גם שעל מנת לבצע את עבודת החשבונאות, דרוש ידע רחב ולימודים מעמיקים.

קצת על הלימודים במכללת IPC :

  • תוכן הקורס – במסגרת לימודי הקורס הכפול שלנו בהנהלת חשבונות וחשבות שכר, תקבלו שיעורים דיגיטליים המוקלטים על ידי צוות המרצים מהמובחרים ביותר בתחום. השיעורים מחולקים לפי נושאים בצורה היעילה ביותר. בנוסף תקבלו ערכת ספרי לימוד ששוויים מעל 700 ש”ח על מנת לייעל את הלמידה ולהנגיש לתלמידים שלנו את חומר הלימוד בצורה הטובה ביותר.
  • ליווי אישי – צוות המומחים שלנו מעניק שירות אישי יוצא דופן. הדבר מתבטא בליווי המיוחד שהתלמידים שלנו מקבלים, במתן עזרה בכל שעות היום, בהכוונה פרטנית מרגע התחלת הלימודים ועד לסיומם בהצלחה והתחלת עבודה בפועל.
  • תעודה יוקרתית – בתום הלימודים בהנהלת חשבונות וחשבות שכר ולאחר שתלמידי הקורס הדיגיטלי עוברים את המבחנים בהצלחה, הם מקבלים תעודה מפוארת המוכרת בלשכת יועצי המס כיוקרתית ומכובדת. על ידי התעודה כל המחזיקים בתעודה של מכללת איי פי סי, רשאי להתחיל לעבוד במגוון משרות ובשלל תפקידים. 
  • פרקטיקה מעשית לאחר סיום הלימודים וקבלת התעודה, בוגרי הקורס האינטרנטי שלנו עוברים סדנא מעשית – חשבשבת ומיכפל – אשר כל מטרתה היא הכשרה מעשית לעבודה עם התוכנה והקניית כל הכלים הפרקטיים הדרושים לצורך התחלת עבודה באופן מיידי.

לפני שנסיים, נדון מעט בנושא הפרקטיקה. שימו לב כי גם אם נכון להיום הידע שלכם במחשבים הינו בסיסי, זה מספיק על מנת לעבור את הסדנא המעשית בהצלחה. במהלך הסדנא תלמדו את מושגי היסוד של עולם המחשוב ותכירו את מערכת ההפעלה של המחשב האישי שלכם.

בין היתר תלמדו גם איך להקים חברה חדשה, איך לקלוט עובדים ואיך לנהל דוחות ולהוציא תלושי שכר. 

אז אם הגעתם עד לכאן, אנו בטוחים כי מקומכם צריך להיות איתנו. השאירו לנו פרטים וצוות העובדים שלנו יצרו איתכם קשר בהקדם האפשרי

הירשמו לקבלת מידע נוסף והרשמה:

אתה קרוב מרחק קליק אחד כדי להתחיל להיות סטודנט אצלנו!

דילוג לתוכן