הנהלת חשבונות וחשבות שכר- לומדים 3 חודשים ומרוויחים בין 9 ל15 אלף ש”ח בחודש!

כיום יש לא מעט מקצועות חדשים, ומנגד מקצועות שנדחקים לשוליים. עם זאת, אם נבקש להצביע על מקצוע שהיה מבוקש בעבר, רלוונטי כיום ושעתיד להמשיך להיות חלק מרכזי מהפעילות העסקית של כל חברה ועסק, הרי שנציין את המקצוע הנהלת חשבונות וחשבות שכר.

מדובר במקצוע מאוד מבוקש, שמעניק אופק מבטיח מבחינת צמיחה, שנחשב בטוח מבחינת תעסוקה ושמתגמל בצורה מרשימה. מכאן שאם מחפשים לשדרג את המשכורת החודשית, להבטיח שקט תעסוקתי ואף למצוא תחום מבוקש שאינו דורש לימודים ממושכים, מוזמנים להבין מה עומד מאחורי קורס מנהלי חשבונות וחשבי שכר מבית מכללת IPC.

היכרות ראשונית

רגע לפני שנפרט במה הקורס עוסק, כמה זמן הוא אורך, איזה שכר התחלתי הוא מבטיח ואלו הטבות כרוכות עם השגת תעודת המקצוע, נציין שמדובר בקורס שמוביל להתעסקות בשלל נושאים משמעותיים מעולם הכספים. התחום נוגע למשרה משרדית שנוגעת בטבלאות, חישובים, נוסחאות, דו”חות, עריכת מאזנים, הפקת חשבוניות ובאופן כללי מדובר במעקב שוטף אחר שורה של פעולות פיננסיות, תחומי מיסוי, ביטוח פנסיוני ודיני עבודה. 

מבקשים הצצה יותר מעמיקה? כאמור מדובר בקורס כפול שמורכב מקורס מנהלי חשבונות בכירים ומקורס חשבי שכר. קורס מנהלי חשבונות מתעסק בהנהלת חשבונות חד צידי, בהנהלת חשבונות כפולה, במס הכנסה, בביטוח לאומי ובדיני עבודה. במקביל, קורס חשבי שכר עוסק במס הכנסה, בביטוח לאומי ובדיני עבודה.

השמיים הם הגבול

עתה לאחר שהבנו במה התחום עוסק, נעצור להסביר שבתום ההכשרה ניתן להיות חשבי שכר בארגונים, מנהלי חשבונות בכירים ואף ניתן להפוך לעצמאיים – השמיים הם הגבול. כאן נעבור לציין את אחת הנקודות החשובות ביותר: מעבר לעובדה שבאמצעות מכללת IPC הקורס נחשב קצר ביותר (תוך 3 חודשים ניתן לסיים את הלימודים), מדובר בפוטנציאל השתכרות מבטיח ומרשים.

המשכורת עבור בוגרי הקורס נעה בין 9 ל15 אלף ש”ח בחודש, ולאחר תקופת ניסיון יחסית קצרה (שנה, שנתיים) המשכורות קופצות באופן משמעותי.

תעודה שהיא מקפצה

שילוב של תעודת מנהל חשבונות בכיר וחשב שכר בכיר מאוד מבוקש. במקביל, בוגרי הקורס זוכים בשתי תעודות נדרשות. מדובר בתעודת הסמכה מטעם לשכת יועצי המס, ובתעודת סיום מטעם המכללה שנחשבת מאוד מוערכת.

כיצד אם כן ניתן לצאת לדרך? טוב לדעת שאין דרישות מקדימות. כל שצריך זה רק לקבל החלטה שזהו הכיוון הנכון וכמובן להשקיע. פה המקום לציין שאין צורך להשקיע שעות שבועיות רבות כדי לסיים את הקורס רק בתום 3 חודשים, וזאת כיוון שהקורס בנוי באופן חכם שמסייע להעביר את סך המידע באופן נקודתי וברור.

כיצד אם כן הקורס בנוי ומדוע הוא כה אטרקטיבי? מכללת IPC מתבססת על קורסים דיגיטליים, משמע אתם בוחרים באלו שעות לעבור על החומר, באיזה קצב, מתי לחזור אחורה וכדומה, כך שניתן להמשיך לשמור על העבודה הנוכחית, אין צורך לבזבז זמן על שאלות של סטודנטים אחרים ואף אין צורך לבזבז זמן על יציאה מהבית. במקביל, בסוף הקורס עומדת לרשותכם מחלקת השמה לעבודה ואף ישנה מחלקת ליווי אישי, כך שניתן להיות בטוחים שבתום תקופה קצרה של השקעה מתחילים להרוויח משכורות גבוהות שרק עתידות לצמוח.

תחום יציב ומתגמל

לסיכום נציין שהתחום הפיננסי נחשב יוקרתי, מאוד מוערך ומאוד מבוקש, מציע יציבות וביטחון תעסוקתי. הוא מאפשר להתחיל עם משכורות גבוהות ומציע שלל אפיקים עבור התפתחות. מאפשר להיות שכירים ומאפשר להיות עצמאיים. נחוץ בבתי עסק קטנים ובחברות ענק. מעבר לכך, המכללה מסייעת למצוא את נקודת הפתיחה הכלכלית ביותר, את המשרה הראשונה בתחום שמאפשרת לצבור ניסיון, וזאת לצד שכר התחלתי משמעותי.

אז אם מבקשים תחום יוקרתי, מבוקש, יציב ומתגמל, אם מבקשים תחום שמאפשר לשלב בין חיי משפחה לפרנסה נאה, ואם מבקשים תחום שמאפשר לצמוח ולעסוק במגוון נושאים מגוונים מהתחום הפיננסי, קורס הנהלת חשבונות וחשבות שכר מבית מכללת IPC הוא בדיוק מה שאתם מחפשים.

הירשמו לקבלת מידע נוסף והרשמה:

אתה קרוב מרחק קליק אחד כדי להתחיל להיות סטודנט אצלנו!

רוצה לעבור לסילבוס?

יש למלא את הפרטים למטה 

רוצה לעבור לסילבוס?

יש למלא את הפרטים למטה 

דילוג לתוכן