שיווק דיגיטלי – הקורס החם ביותר נכון להיום

אם אתם חיים בעידן הנוכחי, ככול הנראה שגם אתם מודעים לעובדה שכל עיסוק שרק עשוי להתממשק למדיה הדיגיטלית מנצל את ההזדמנות, פשוט כי מדובר בזירה שבה כולם נמצאים ובה כולם רוצים להיות.

דרך העולם הדיגיטלי מפרסמים, מבינים מה הלקוחות מחפשים, מגדירים תתי קבוצות של קהלי יעד, מייצרים עניין, מעבירים לקוחות פוטנציאלים דרך השלבים השונים של משפך המכירה, מעלים מבצעים, מעדכנים לגבי מוצרים חדשים, פונים לקהלי יעד בצורה כמה שיותר מדויקת, מעניקים ערך מוסף, משיגים לידים, מקדמים מכירות, לומדים על הסטטוס העסקי ועוד, כך שאין זה מפתיע שנכון להיום מדובר בזירת השיווק הרלוונטית ביותר.

המספרים לא משקרים!

אם נקפוץ לבחון מעט נתונים מספריים, נמצא את הנתונים הבאים:

  • מודעות פייסבוק מגיעות לתפוצה כוללת של 2.14 מיליארד איש.
  • 92% מהאנשים שעוקבים באינסטגרם, בין היתר עוקבים אחר עסקים.
  • לאורך שנת 2021 מעל ל3.6 מיליארד איש פנו לרשתות חברתיות ברחבי העולם.
  • 97% מסך הארגונים נעזרים בשיווק דרך פייסבוק.
  • 96% מסך המשווקים שפונים לעסקים נעזרים בלינקדאין לטובת שיווק שנשען על תוכן.
  • פוסט ממוצע באינסטגרם גורף כ11 האשטגים.
  • 79% מסך הגולשים בפייסבוק בארה”ב נעזרים בפלטפורמה חברתית לטובת קניות, ואילו 43% מהישראלים רכשו השנה מוצר באמצעות Marketplace מבית פייסבוק.
  • למעלה מ58% מסך הרוכשים ברשת עורכים מחקר מקדים ברשתות החברתיות.
  • שליש מהנוער מבלה כ4.5 שעות ביום ברשתות החברתיות.

לאור כל זאת, אין זה מפתיע שכיום שיווק דיגיטלי מהווה אפיק מוביל בתחום הפרסום, כך שאין זה משנה אם מדובר בעסק גדול או קטן, חדש או ותיק, שיכול להוציא סכומים גבוהים או נמוכים לטובת שיווק – כל עסק שמבקש לצמוח נעזר בשלב כזה או אחר בשיווק דיגיטלי!

לייעוץ והרשמה

השאירו פרטים ⇩

מחפשים קורס מקיף אך ממוקד? מצאתם!

כיצד כל זאת נוגע אליכם? ובכן אם מחפשים מקצוע שהביקוש עבורו מאוד גבוה, שימשיך להיות רלוונטי גם בעוד עשור, שיש בו צורך אדיר, שהמשכורות ההתחלתיות שלו נחשבות גבוהות ושהוא אינו עומד להיעלם מהרדאר (אלא רק להתעצם), מוזמנים להכיר הזדמנות מדהימה לעבור קורס שיווק דיגיטלי בצורה ממוקדת ומהירה.

מכללת IPC מתמחה בהעברת קורסים דיגיטליים בשלל נושאים, ביניהם בתחום שיווק דיגיטלי. מדובר בקורס מוקלט שמועבר לצד מיטב המרצים בתחום. מכאן שכל אחד מוזמן להתקדם בקצב שנוח לו, לחזור על נושאים רצויים, לבנות לו”ז בהתאם לשורה של דגשים אישיים, להימנע מעמידה בפקקים ומשאלות מתישות של סטודנטים אחרים, ואף בעת הצורך מוזמנים לבצע פנייה אישית לאנשי שיווק בכירים שמעניקים ליווי צמוד ושפנויים עבור כל שאלה והבהרה נחוצה.

מכאן שבין 3 ל6 חודשים (לגמרי תלוי בכם) זוכים לסיים הכשרה מקיפה במיוחד, ולהתחיל להשתכר באופן גבוה. השכר ההתחלתי נע בין 9,000-20,000 ש”ח בחודש.

עד כמה הקורס מתאים לכם?

הקורס אינו מיועד רק עבור מי שמחפש לשבת במשרדי שיווק, או להיות עצמאי בתחום, אלא גם עבור מי שמנהל עסק ועל כן מבקש למנף מגוון מהלכים שיווקיים באופן עצמאי, וגם עבור מי שמחפש הסבה מקצועית שתאפשר לשלב משרה משלימה.

מתלבטים האם קורס שיווק דיגיטלי מתאים עבורכם? מוזמנים להיעזר ביועצים מבית המכללה. מבקשים להבין מה בתכל’ס לומדים בקורס? כל מה שרלוונטי בתחום לשנת 2022, כאשר התכנים כל הזמן מתעדכנים בהתאם לחידושים הרבים שמאפיינים עולם מרתק ודינאמי כגון שיווק דיגיטלי.

לייעוץ והרשמה

השאירו פרטים ⇩

במה עוסק קורס שיווק דיגיטלי?

בין היתר נוגעים בבניית אסטרטגיה שיווקית, לומדים כיצד יוצרים תוכן שמצליח להיות מדויק ובו זמנית תוכן שנוגע ברגש, מתמחים בניהול אוטומציות שיווקיות, לומדים כיצד הופכים פרסום מקצועי למקצוע מכניס, מכירים את הפלטפורמות השונות ולומדים מתי נכון להשתמש בכל אחת, לומדים כיצד ממקדים ומפלחים קהלי יעד, מגלים ממה מורכב מסר מוצלח וכיצד מודדים הצלחה, מבינים מתי נכון לפנות לקידום ממומן ומתי לקידום אורגני, לומדים כיצד מתנהלים מול דו”חות אנליטיים ועוד.

מבקשים הצצה מלאה על הסילבוס של הקורס? בבקשה!

ביטחון כלכלי לצד גמישות מלאה

כפי שניתן להתחיל להבין, מדובר ביריעה מאוד רחבה ומקיפה, אך כאן נחזור לציין שאת סך הידע זוכים להפנים בתוך פרק זמן קצר במיוחד. בתוך 3 עד 6 חודשים בממוצע זוכים להיות מוכנים כהלכה למבחני הלשכה.

כמו כן, ראוי להתחיל להפנים ששיווק דיגיטלי אינו פה רק על מנת להישאר, אלא פה על מנת להתעצם ולהשתכלל. במקביל, מדובר באחד מהמקצועות שיותר מאפשרים לשלב בין חיי משפחה לפרנסה, לעבוד מכל מקום ושבו זמנית מעניק משענת חשובה – ביטחון כלכלי.

נשמע מעניין אך חסרי ניסיון? קורס דיגיטלי מבית מכללת IPC רק מצריך זיקה לתחום והתחייבות להשקיע. את כל היתר המכללה מעניקה. זה כולל קורסים היברידים מקיפים אך מתומצתים, מידע מורכב שמועבר בצורה נגישה, תמיכה מקצועית של מיטב המומחים ואפילו מחלקת השמה לצד כנסים, אירועים ומסיבות, כך שבין היתר ניתן ליצור קשרים חשובים.

מרגיש נכון ועל כן מנסים להבין מהו הצעד הבא? פונים למכללה, עוברים ייעוץ מקצועי (באמצעות שיחת טלפון) ומתחילים להבין היכן תעמדו בעוד מספר חודשים בודדים מהיום – בהצלחה!

לייעוץ והרשמה

השאירו פרטים ⇩

הירשמו לקבלת מידע נוסף והרשמה:

אתה קרוב מרחק קליק אחד כדי להתחיל להיות סטודנט אצלנו!

רוצה לעבור לסילבוס?

יש למלא את הפרטים למטה 

רוצה לעבור לסילבוס?

יש למלא את הפרטים למטה 

דילוג לתוכן