קורס כפול בהנהלת חשבונות וחשבות שכר

כמעט כל בעל עסק, קטן או גדול, זקוק למנהל חשבונות ולחשב שכר. מנהל חשבונות וחשב שכר אלו שני תפקידים מאוד מבוקשים, הן בשוק הפרטי והן בשוק המוסדי. שני התחומים אחראיים על שורה ארוכה של נושאים מרכזיים בפעילות העסקית ומשני התחומים ניתן לצמוח לעבר תפקידים מתגמלים. מכאן שאם אתם אנשים של סדר ומספרים, אנשים של טבלאות ותוכנות מחשב, אנשים שמבקשים להיות אחראיים על תחומי אחריות משמעותיים, בהחלט מוטב לעבור קורס כפול שמכשיר לתפקיד מנהל חשבונות בכיר ולחשב שכר בכיר.

טעימה מקדימה   

מבקשים דוגמה לתפקידו של חשב שכר? חשב שכר בין היתר מסייע להגיש בקשות רשמיות, עורך דו”חות, מוודא שסך הזכויות וההטבות הסוציאליות שמגיעות לעובדים מועברות כראוי וכדומה. מה באשר למנהל חשבונות? כאן ניתן למצוא שורה ארוכה של תחומי אחריות, אך באופן כלל נסביר שתפקידו לנהל מעקב מקצועי אחר סך הפעולות הפיננסיות, כולל תזרים מזומנים, חישוב הכנסות עתידיות, מעקב אחר מלאי ועוד.

 

לייעוץ והרשמה

השאירו פרטים ⇩

שלבים בדרך

לכאורה שני תחומים שונים, אך בפועל שני תחומים משלימים, ועל כן טוב לדעת שמכללת IPC מציבה לרשותכם קורס הנהלת חשבונות אונליין וקורס חשבות שכר אונליין. מדובר בקורס דיגיטלי יעיל, מקצועי ומקיף שמאפשר להפוך הן למנהל חשבונות בכיר והן לחשב שכר בכיר, וזאת בתוך פרק זמן מאוד מהיר.

לימודי הנהלת חשבונות אונליין לצד לימודי חשבי שכר אונליין מועברים בשתי פעימות. ראשית עוברים קורס מנהלי חשבונות בכירים (כולל התמקדות בדיני עבודה, הנהלת חשבונות כפולה, דיני עבודה וכדומה) ולאחר מכן קורס חשבי שכר אונליין (כולל התמקדות במס הכנסה, דיני עבודה, ביטוח לאומי וכדומה).

 

חודשיים שלושה ואתם עם תעודה

בעוד שקורס הנהלת חשבונות וקורס חשבות שכר מועברים במקומות אחרים באופן פרונטלי במשך כשנה, הרי שאת הקורס הכפול שתמצאו במכללת IPC ניתן לסיים גם רק בתוך חודשיים, שלושה – תלוי בהשקעה.

כך למשל אם בוחרים להשקיע רק שעת לימוד יומית, ניתן לסיים את הקורס בתוך 3 חודשים בלבד. מכאן שאורך הקורס מהווה פונקציה שניתנת לשליטתכם. מעבר לכך, כיוון שמדובר בקורס דיגיטלי נמנעות הפרעות של תלמידים אחרים ואין צורך להתחייב ללו”ז שמוכתב מלמעלה. באופן שכזה זוכים לשמר את השגרה הרצויה, ובו זמנית לרכוש השכלה מאוד מבוקשת.

שילוב מנצח – קורסים דיגיטליים לצד מענה אישי

עם כל הכבוד לקורס דיגיטלי שמועבר ע”י מיטב המומחים, שבנוי באופן חכם ושמועבר באמצעות סרטוני VOD, חשוב לדעת שגם קיים מענה אישי. יש שאלה או מבקשים הסבר נוסף, ניתן לפנות באופן אישי למרצה, כך שמדובר בלימודים און ליין היברידים שמשלבים בחוכמה בין מיטב היתרונות של שני העולמות.

 

קורס דיגיטלי און ליין בהנהלת חשבונות

תעודת הסמכה

אם מבקשים להשיג יתרון משמעותי בתחום העבודה וליהנות משכר התחלתי שנחשב גבוה, וזאת מבלי להיכנס לתקופת לימודים ממושכת, טוב להכיר את הקורס הכפול. הקורס משלב בין קורס הנהלת חשבונות לבין קורס חשבות שכר. מי שעובר את הקורס בהצלחה מקבל תעודת הסמכה נחשבת ומוערכת מטעם לשכת יועצי המס, כך שניתן להתחיל לעבוד במגוון חברות וארגונים, או לחלופין כמנהל חשבונות/חשב שכר עצמאי, וזאת בתמורה לשכר התחלתי שנחשב גבוה (השכר ההתחלתי נע בין 9,000 ל 15,000 ש”ח בחודש).

אפשרויות שכר כמו בהייטק

נוסף לכל היתרונות ההכשרה המהירה והמקצועית במקצוע בתחום הכספים, מדובר גם במקצוע מכובד עם אפשרויות שכר של בין 9,000 ל- 15,000 ש”ח בחודש למנהל חשבונות וחשב שכר בכיר. כאשר ניתן להגיע לסכומים אלו בטווח זמן קצר של מס’ חודשים בלבד ומסיבה זו מקצוע זה כזה מבוקש. נוסף על כך, מדובר במקצוע יציב ומכובד מאוד אשר מאפשר לכם יציבות תעסוקתית ותעודה מקצועית לשוק העבודה. נכון ליום, ממוצע השכר לשכיר אשר מחזיק בתעודה כפולה של מנהל חשבונות וחשב שכר בכיר הוא כ – 12,100 ש”ח לחודש. 

יש ערובה!

מכללת IPC מעניקה יתרון משמעותי בעל ערך מוסף. מעבר לעובדה שניתן לעבור את הקורס באופן מהיר, יעיל ובתנאים שלכם, גם טוב לדעת שיש התחייבות להצלחה. תלמיד שרכש את הקורס ולא עבר את בחינות ההסמכה מטעם הלשכה פעם ראשונה ושנייה, מקבל את כל הכסף בחזרה. מופתעים? ככה זה כשיש ביטחון מלא באיכות של הקורס, וככה זה שאינספור סטודנטים סיימו בהצלחה את הקורס, וזאת כאמור לצד השקעה מינימאלית של זמן.

אתכם לאורך כל הדרך

תמיכה פרטנית של מנחים מובילים בלימודי חשבות שכר והנה”ח יש. הכנה מושלמת למבחני הלשכה יש. החזר כספי במקרה שלא עוברים שני סבבי מבחנים יש.

מה חסר?

הרבה פעמים אנשים משקיעים שעות רבות בלימודי הנהלת חשבונות ובלימודי חשבות שכר, אך עם קבלת ההסמכה מגלים שלמרות שמדובר בתחום מבוקש, עדיין קשה למצוא את המשרה הבאה. זו שקרובה למקום המגורים, זו שמציעה נתיב לצמוח וזו שמתגמלת באופן נאה. אי לכך טוב לדעת שמכללת IPC אינה רק מסייעת לשלוט בזמן שלכם וללמוד תחום מורכב בצורה נעימה ויעילה, אלא היא גם מסייעת למצוא מקום תעסוקה, וזאת באמצעות שני כלים ייחודים שהיא מעמידה לרשותכם קהל הסטודנטים:

  • מחלקת השמה לעבודה
  • מערך קשרי עבודה


תנאי קבלה

מסקנה? אם בוחרים לעבור קורס כפול בתחום הנהלת חשבונות וחשבות שכר דרך מכללת IPC, ניתן לדעת שהגעתם הביתה – יש מי שמלמד ומקדם אותכם. מכאן שרק צריך לקבל החלטה שזהו התחום שבו מבקשים להתמקד (ניתן להתייעץ עם יועצי המכללה) ולהתחייב לתהליך. אלו כל תנאי הקבלה שאתם צרכים. בהצלחה!

לייעוץ והרשמה

השאירו פרטים ⇩

הירשמו לקבלת מידע נוסף והרשמה:

אתה קרוב מרחק קליק אחד כדי להתחיל להיות סטודנט אצלנו!

דילוג לתוכן