לימודי און ליין מבית מכללת IPC

בעידן של היום ידע זה כח. עם זאת, על מנת לצבור ידע שמוביל למשרות נחשקות, כבר אין זה הכרחי לעשות תואר, אלא גם לימודי תעודה מקבלים משקל משמעותי. מכאן שאם משנות ה90 ואילך הרוב הגדול השקיע לפחות כ 3 שנים כדי לעשות תואר אקדמאי, הרי שכיום מתמקדים באפיקים מקבילים, וכאן מכללת IPC משנה את חוקי המשחק ומציעה יתרון משמעותי!

מובילים בקורסים דיגיטליים

מכללת IPC הינה מכללה מקצועית שמעבירה מבחר של קורסים דיגיטליים לצד מרצים מובילים בתחומם ולצד שיטה ייחודית שמובילה לתוצאות ומקצרת זמנים. המכללה מכשירה אינספור סטודנטים במגוון תחומים, כגון תחום הנהלת חשבונות, חשבות שכר, יעוץ משכנתאות, נדל”ן, QA, שיווק דיגיטלי ועוד.

כל אדם שמבקש לעשות הסבה, לרכוש מקצוע, או להעשיר את כלי העבודה הקיימים, מוזמן לעבור קורס און ליין, אם אתם מתלבטים, מוטב לעבור התייעצות ממוקדת עם יועץ הלימודים מבית המכללה (ללא עלות).

3 גורמים שמייצרים ערך מוסף

מה אם כן הופך את מכללת איי פי סי למובילה בתחומה? מה מאפשר לה להציע לקהל הסטודנטים ערך מוסף רב חשיבות? התשובה מתחלקת ל3:

  • שיטת לימוד יעילה
  • גמישות
  • קורסים דיגיטליים

שנרחיב?

אם במקומות אחרים קורסים מקצועיים אורכים בערך כשנה, הרי שפה ניתן לסיים את הקורס הנבחר גם בתוך חודשיים, ואף יש קורסים (גם כאלו שנחשבים מורכבים) שניתן לסיים בתוך 3 חודשים, וזאת בזכות השקעה של שעת למידה בודדת בכל יום.

“המשחק” שהמכללה מציעה פשוט ובו זמנית חכם. אין מדובר בשיעורי זום בהם חובה להיות נוכחים בהתאם לשעות מוכתבות מראש, אלא מדובר בקורסים דיגיטליים, במתכונת סרטוני VOD. באופן שכזה מרוויחים הכשרה מקצועית מהירה – זוכים ללמוד בזמן ובקצב שמתאים לכל אחד ואחת.

שיטה זו לא רק מאפשרת לנצל את הזמן הפנוי בצורה יעילה, אלא גם מונעת צורך להתחייב ללו”ז שלא תמיד נוח, והיא מוציאה מהמשוואה הפרעות והסחות דעת שנגרמות בשל תלמידים נוספים בכיתה. יותר אין צורך להתעכב רק כיוון שתלמיד אחר לא הבין, ובמקביל אין הכרח להתקדם לפני שמרגישים מוכנים. קורס דיגיטלי מאפשר שליטה מלאה בקצב ההתקדמות, וזוהי אחת מהסיבות שהופכות את מכללת IPC לכה אידיאלית.

לייעוץ והרשמה

השאירו פרטים ⇩

 

מעבר לגישה גמישה ולקורסים דיגיטליים שמועברים בצורה חכמה, ייחודית ויעילה, טוב לדעת שהסטודנטים של מכללת איי פי סי בעלי גישה להנחיה צמודה. נתקלתם בשאלה, מבקשים הבהרה, צצה תהייה בנושא מסוים? תמיד יכולים לפנות למרצה ולקבל מענה מלא, אדיב ופרטני.

היכולת לשלב בין למידה מהבית בתנאים שלכם לבין מענה אנושי, מקצועי ומותאם צורך, מוכיחה את עצמה בענק, ואף כיום נחשבת לאחת משיטות הלימוד המובילות. לימודים און ליין היברידים ממזערים נשירה במהלך הלימודים ובמקביל מאפשרים להפנים את החומר הנלמד בצורה הטובה ביותר.

התנסות מעשית לצד סיוע במציאת עבודה

לצד לימודים און ליין שמועברים בצורה יעילה ו”ידידותית למשתמש” ולצד מתכונת לימודים חדשנית שנתמכת במצגות וידאו אינטראקטיביות, גם ראוי לציין שעומדים לצדכם בכירי המומחים בתחומים השונים, ואף משולבת התנסות מעשית, כזו שבין היתר כוללת סדנאות חווייתיות, סיורי שטח, כנסים, אירועים ותרגילים בסביבה טכנולוגית.

עם כל זאת אינו מספיק, נוסיף שמכללת IPC מסייעת לבוגרים שלה למצוא עבודה בתחום, וזאת בזכות קשרי עבודה הדוקים שהמכללה מפתחת ומשמרת עם מעסיקים רבים משוק העבודה, וכמובן שגם בזכות מחלקת השמה ששמה לה למטרה להוביל כל סטודנט לעבר העבודה הרצויה. כמו כן, מכללת IPC מעמידה לרשותכם מחלקת ייעוץ ופיתוח עסקי שמסייעת לפתח מיזמים פרטיים.

גם אתם מבקשים להפיק את המרב מלימודי און ליין? מכללת IPC הינה מכללה לקורסים דיגיטליים שמובילה להכשרה מקצועית ומהירה, והיא מכללה שמלווה אותכם יד ביד מרגע ההתלבטות ועד לתחילת עבודה חדשה, כאשר גם לאחר שזוכים להשתקע בעבודה מתגמלת, ראוי לדעת שדלתות המכללה נשארות פתוחות. אם לטובת מעקב אחר החידושים האחרונים בתחום ואם לטובת התייעצות.

מתקדמים מבלי להאט

לסיכום נציין שעולם התעסוקה המודרני משתנה ומשתכלל, אינו עומד במקום ומציע מגוון הקלות לצד אתגרים. מכללת IPC ערה לשינויים ובהתאם לממצאים מפתחת מסלולי לימוד שתואמים את רוח התקופה.

מסלולי לימודים שאינם מצריכים לקחת הפסקה מהחיים, שמעניקים יחס אישי, שערבים להצלחה שלכם ושמשלבים בין שיטות לימוד חדשניות להתנסויות בשטח. מכאן שאם חושבים להתקדם אך לא להאט תוך כדי, אם מבקשים מכללה שהיא הרבה ומעבר למנחים מצוינים, ואם מבקשים לדעת שלא רק תעברו את המבחנים, אלא גם תתקבלו לעבודה הרצויה, מוזמנים להתחיל את העתיד התעסוקתי שלכם ממש כאן.

הירשמו לקבלת מידע נוסף והרשמה:

אתה קרוב מרחק קליק אחד כדי להתחיל להיות סטודנט אצלנו!

דילוג לתוכן