קורס חשבות שכר- מה לומדים ואיפה כדאי ללמוד?

קורס חשבי שכר מיועד למי שמעוניין לרכוש ידע וכלים על מנת לעסוק בתחום חשבות השכר ולמנהלי חשבונות ופקידי שכר המעוניינים לרכוש ידע מקצועי ולהתפתח בתחום.

לימודים הינם החלטה חשובה מאוד הכנו לכם מספר שאלות ותשובות בנוגע לקורס חשבי שכר- 

מה לומדים בקורס חשבות שכר?

חשבות שכר הינו מקצוע יוקרתי המכיל הרבה תפקידים ותחומי אחריות אשר ילמדו במסגרת הקורס. בין תפקידיו של חשב השכר הם ביצוע תשלומים לשירותי מס הכנסה, ביטוח לאומי וטיפול בכל הנושא של פיצויים לעובדים. בנוסף, חלק נוסף בתפקידו של חשב שכר הוא להיות בקשר עם מחלקת משאבי אנוש בחברה ולעיתים עם העובדים עצמם בארגון על מנת לענות על שאלות שעולות בנוגע לשכרם, להפיק טופס 101 לתיאום מס ועוד. חשב שכר צריך במסגרת עבודתו להכיר דיני מס הכנסה ואת עקרונות חוק ביטוח לאומי על מנת להבין אילו עובדים זכאים לביטוחים שונים ואילו הכנסות פטורות מתשלום לביטוח לאומי.

על מנת להצליח לבצע את תפקיד חשב שכר בהצלחה ילמדו בקורס את כל הנושאים אשר עתיד חשב שכר לבצע בעבודתו. לקריאת הסילבוס המלא של קורס חשבות שכר אונליין של מכללת IPC.

אז למה כדאי ללמוד חשבות שכר?

קורס בחשבות שכר יכול להיות כרטיס הכניסה שלכם לעולם הפיננסים ולפיתוח קריירה מסודרת עם מקצוע מבוקש ויציב. 

בנוסף, קורס בחשבות שכר קצר משמעותית לעומת לימודים אקדמיים הלוקחים לרוב 3-4 שנים. קורס בחשבות שכר ניתן לסיים בחודש אחד בלבד! ובכך לאפשר לכם לרכוש מקצוע מבוקש גם בלי ללמוד הרבה זמן ולבזבז כסף על הכשרות ארוכות. 

איפה כדאי ללמוד את הקורס בחשבות שכר?

ישנם 3 אפשרויות מרכזיות בהם ניתן ללמוד את הקורס בחשבות שכר- 

  • לימודים פרונטליים בכיתה- שיטה זו מצריכה ממכם הגעה לכיתה פיזית והתחייבות לשעות קבועות ועלולים להיות הפרעות ועיכובים בעקבות כמות הלומדים בכיתה. 
  • לימודים און ליין בזום- גם שיטה זו מצריכה למידה בשעות קבועות אבל מהבית, עדיין עלולים להיות הפרעות בעקבות כמות הלומדים. 
  • לימודים און ליין היברידיים- קורס בשיטת לימודים און ליין היברידית הנקרא גם “קורס דיגיטלי” זוהי שיטת למידה חדשה ומתקדמת אשר מאפשרת לכם ללמוד 1 על 1 מול מרצה בשיעור מוקלט ודיגיטלי בקצב ובזמן שלכם ובלי הפרעות ובזבוז זמן. 

אנחנו ממליצים על לימודים בסגנון און ליין היברידי כמו במכללת IPC על מנת לאפשר לכם ללמוד בקצב שלכם בלי הפערות ועם יכולת לחזור על החומר כמה פעמים שתצטרכו. כמו כן בשיטה זו ניתן ללמוד בכל זמן ועל פי הזמן שלכם על מנת להפחית את ההפרעה לשגרת היום שלכם.

לקריאה נוספת על קורס חשבי שכר אונליין במכללת IPC

כמה זמן לוקח קורס חשבות שכר?

הזמן שלוקח לסיים את הקורס בחשבות שכר מאוד משתנה ממקום למקום ובהתאם לתכנית הלימודים המוצעות במוסד. כמו כן, אופי של שיטת הלימודים משפיעה גם כן על הזמן. קורס פרונטלי לדוגמא צמוד ללו”ז אשר מכריח אתכם להיצמד עליו ולהתקדם בהתאם לקצב של הכיתה שנקבע מראש. לעומת זאת בקורס דיגיטלי בשיטת און ליין היברידית תוכלו ללמוד בקצב שלכם.

במכללת IPC ניתן לסיים את קורס חשבי שכר אונליין תוך פחות מחודש אחד במידה תשקיעו כל יום שעתיים בלבד!

מהם אפשרויות תעסוקה לאחר סיום הקורס בחשבות שכר?

לאחר שתסיימו בהצלחה קורס בחשבות שכר תוכל לגשת למבחני הסמכה. אנחנו ממליצים לגשת למבחני ההסמכה של לשכת יועצי המס אשר מעניקה לבוגרי המבחן בהצלחה את הדיפלומה ל “חשב שכר מדופלם/בכיר”. בנוסף ההכשרה מטעם לשכת יועצי המס הינה מוכרת במקומות עבודה רבים כתעודה איכותית ויוקרתית.

בוגרי הקורס אשר מחזיקים בתעודת חשב שכר מדופלם/בכיר יוכלו לעבוד במספר אפשרויות תעסוקה כשכירים ו/או עצמאים במגוון חברות וארגונים. כמעט כל בית עסק במדינה מעסיק גם עובדים וצריך להוציא להם משכורות ולכן ישנו ביקוש רב לשירות של חשבי השכר.

בנוסף מומלץ לשלב יחד עם קורס חשבי שכר אונליין גם קורס הנהלת חשבונות אשר יתן לכם הכשרה וידע מעמיק יותר בתחום הפיננסים והחשבונאות ויאפשר לכם להגדיל את סיכוי הקבלה שלכם למקומות עבודה בזכות ההכשרה הכפולה שלכם. לקריאה נוספת על קורס הנהלת חשבונות. 

אצלנו במכללת IPC ישנה הכשרה כפולה להנהלת חשבונות וחשבי שכר אשר מגיע ביחד במתכונות של 1+1. הכשרה זו נועדה לאפשר לבוגרי המכללה את נקודת הפתיחה הטובה ביותר לשוק העבודה ולאפשר לבוגריה לעסוק בשני המקצועות ביחד או בכל אחד בנפרד. 

לסיכום, חשבות שכר הינו תחום יוקרתי ומבוקש אשר מהווה כרטיס כניסה לעולם עבודה מבוקש ויציב וזהו מקצוע אשר ניתן לרכוש בפרק זמן קצר ומהיר משמעותית מלימודים אקדמיים מלאים. 

הירשמו לקבלת מידע נוסף והרשמה:

אתה קרוב מרחק קליק אחד כדי להתחיל להיות סטודנט אצלנו!

דילוג לתוכן