קבלו את העתיד בזרועות פתוחות: לימודי חשבות שכר דרך קורס דיגיטלי מקיף

אם אתם רוצים לרכוש מקצוע חדש ויש לכם זיקה למספרים, מקומכם איתנו! מכללת IPC מציעה מגוון קורסים אינטרנטיים ואתם – רק מרוויחים מזה.

אם אתם מעט סקפטיים, עליכם לדעת כי הקורס הדיגיטלי מאת מכללת IPC מתאים לרוב האנשים והוא לא דורש מכם יותר מדיי.

מה כולל הקורס הדיגיטלי בחשבות שכר? בואו נראה

הקורס אונליין בחשבות שכר מאת מכללת IPC כולל לימודים עיוניים ובסופם הכשרה מעשית. בעת בחירה בלימודי הקורס הדיגיטלי בחשבות שכר קיימים מספר דגשים חשובים שכדאי שתכירו עוד לפני בחירתכם במקצוע הבא שלכם.

ראשית, חשוב שתדעו כי לימודי חשבות שכר הם המפתח לעולם הפיננסים והם מהווים מבוא ללימודי הנהלת חשבונות. בעת בחירה בלימודי חשבות שכר, תוכלו לבחור בקורס כפול הכולל בתוכו גם לימודי חשבות שכר וגם לימודי הנהלת חשבונות. 

  • לימודים עיוניים:

במהלך הלמידה העיונית, תלמדו איך לטפל באופן מלא במשכורות של עובדים, ליצור דוחות פנימיים, לדווח על ההוצאות השוטפות לרשויות הרלוונטיות, לקלוט עובדים חדשים וכן, תלמדו אפילו איך מקימים חברה חדשה. במילים אחרות, בתור חשבי שכר בחברה או ארגון, יהיה עליכם לפקח באופן שוטף על כל פעילות הכספים המתבצעת בחברה ולנהל אותה בצורה הטובה ביותר.

מכללת IPC הבינה כי ללימודים הדיגיטליים קיימים יתרונות רבים וביניהם יש כמה בולטים במיוחד. ראשית, תוכלו להתקדם בקצב הלמידה שלכם ולהקדיש זמן לפי רצונכם האישי ולכן, כאשר תבחרו להשקיע, תוכלו לסיים בקצב מהיר במיוחד בלי כל צורך להתאים את הלו”ז שלכם למרצה ולכיתה בת 30 תלמידים.

הלימודים העיוניים מאת מכללת IPC מועברים דרך שיעור מוקלט -אחד על אחד- ולא בשיעורי זום אשר מלאים בהסחות ולא מאפשרים לחזור על אותו השיעור פעם נוספת.

בנוסף, במסגרת הלימודים העיוניים בקורס הדיגיטלי, תקבלו קורס קצר שדורש מכם למידה בת שעה אחת ביום ובכך תוכלו לסיים את הלימודים העיוניים כבר לאחר שלושה עד ארבעה חודשים ולהתחיל את הלימודים המעשיים שילמדו אתכם פרקטיקה לפני תחילת העבודה בפועל. 

  • לימודים מעשיים:

בסיום הלימודים העיוניים, תלמידי הקורס הדיגיטלי בחשבות שכר נשלחים לסדנא מעשית אשר נועדה לצורך למידת תוכנת המחשב בצורה הפרקטית ביותר. מכללת IPC משבצת את התלמידים למספר שיעורים פרונטליים אצל חשבשבת ומיכפל ושם דואגים ללמד כל תלמיד החל מהמושגים הבסיסיים ביותר ועד למערך העבודה בפועל ולכן, אל לכם לחשוש שמא תצאו עם תעודה אך לא תדעו כיצד להשתלב באותו תחום.

הצוות במכללת IPC מנתב לכל התלמידים את הדרך אל שוק העבודה ויעזור גם לכם להשתלב בעבודות מכובדות.

לימודי הקורס הדיגיטלי בחשבות שכר מאת מכללת IPC מציעים אפשרויות שכר של 9-15 אלף ש”ח! 

בסיום הקורס, כל תלמיד מקבל תעודה יוקרתית המוכרת כמחשב שכר בכיר – מטעם לשכת יועצי המס בישראל. 

הכנה לקריירה מקצועית

 מכללת IPC היא המכללה היחידה שמציעה החזר כספי מלא. ההחזר יתבצע במידה שתלמיד נכשל פעמיים במבחני ההסכמה ללשכת יועצי המס במסגרת לימודי חשבות שכר והנהלת חשבונות. 

למה לבחור דווקא במכללת IPC ללימודי המקצוע שלכם

לאלה מכם שלא מכירים, מכללת IPC היא מכללה המתמחה בהכשרות מקצועיות במגוון תחומים תוך שימת דגש על הקידמה הטכנולוגית ויתרונותיה. המכללה מאפשרת להתאים את המקצועיות של מתאמנים ועוזרת לכל תלמיד לקבל הכשרה בתום הלימודים. צוות המכללה מלווה באופן פרטני כל תלמיד ואף עוזר לכל אחד להתאים את עצמו לדרישות התעשייה.

בחרו ב- IPC למען המקצוע הבא שלכם ותוכלו להנות ממגוון השירותים הבאים:

  • ליווי אישי מלא
  • למידה בקצב ובזמן שלכם
  • תעודה יוקרתית
  • השמה לעבודה מכובדת בתום הלימודים

מכללת IPC – הפתח אל העתיד!

אצלנו במכללת IPC, שמים את הדגש על מקצועות העתיד. בבחירה באחד הקורסים שלנו תרכשו הרבה מעבר למקצוע, אלא דרך חיים. אצלנו במכללת IPC, חווית הלימוד הינה חוויה ייחודית ויוצאת דופן שתשאיר לכם טעם של עוד.

עשו את הבחירה הנכונה ובואו ללמוד את המקצוע הבא שלכם במכללת IPC. השאירו לנו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

הירשמו לקבלת מידע נוסף והרשמה:

אתה קרוב מרחק קליק אחד כדי להתחיל להיות סטודנט אצלנו!

דילוג לתוכן