חושבים לפתח קריירה משגשגת בתחום הנדל”ן? אתם חייבים לשמוע על הקורס הנדל”ן החדש של מכללת IPC

מכללת IPC פורצת את כל המוסכמות ויוצאת בקורס דיגיטלי חדש ללימודי נדל”ן. תלמידי הקורס זוכים בקבלת מגוון השירותים השונים של הצוות במכללת IPC החל מליווי אישי ועד לעזרה מקצועית במציאת עבודה. אך על זה נדון בהמשך. כעת נענה על השאלות הנפוצות לגבי שוק הנדל”ן.

למי מתאים ללמוד את תחום הנדל”ן?

אם אתם אנשים שמחפשים אחר קריירה משגשגת ושכר מכובד, אתם במקום הנכון. בעת בחירה בלימודי הקורס הדיגיטלי ללימודי נדל”ן מאת IPC, תקבלו הכשרה מלאה לעיסוק בתחום. בנוסף, תלמדו מהמקצוענים של מכללת איי פי סי איך להגיע למקסימום הצלחה בשוק הנדל”ן בעזרת לימודי תיווך נדל”ן.

למעשה, הלימודים מתאימים לכל אחד, אך העיסוק מתאים במיוחד לאלה שרוצים ללמוד איך להפוך ליזמים בנשמה. אם שוק הנדל”ן מעניין אתכם ואתם רוצים לגלות את אפשרויות הצמיחה הקיימות בו, הצטרפו גם אתם ללימודי הקורס הדיגיטלי של מכללת IPC ותזכו בהתחלה חדשה לחיים שלכם. 

הקורס הדיגיטלי ללימודי נדל”ן מתאים גם לאנשים שמחפשים אחר תפנית לחיים שלהם ומעוניינים להגיע למיקסום הפוטנציאל בקריירה שלהם. כאלה שרוצים לבנות את העתיד הכלכלי שלהם תוך שימת דגש על יציבות כלכלית וביטחון מלא ובמקביל, לייצר הכנסה פסיבית שתגדיל את עמודת הנכסים שלהם.

קצת על הקורס הדיגיטלי נדל״ן:

מבנה הקורס הדיגיטלי:

הקורס כולל בתוכו ארבעה קורסים בנושאים שונים על מנת להגיע למקסימום הצלחה בתחום הנדל״ן ולממש את מלא הפוטנציאל בכל אחד מהתחומים. המטרה העיקרית שלנו במכללת IPC היא להכשיר את התלמידים למומחים בתחום הנדל״ן ולהפוך אותם לבעלי מספר מיומנויות שיעזרו להם למנף את הקריירה.

מהלך הלימודים:

בחלק הראשון, תלמדו להכיר את עולם הנדל״ן דרך מושגים בסיסיים וידע מקיף.

בחלק השני, נבחרת המרצים של מכללת IPC ילמדו אתכם כיצד פועל מוחו של היזם, כיצד ניתן לבצע עסקאות ענק גם ללא הון עצמי וכיצד נכון לנהל משא ומתן מול סוחרים. נוסף על כך, תקבלו ידע מעמיק יותר שיעזור לכם בלמידה שוטפת.

בחלק השלישי, תקבלו הכנה למבחנים וביניהם, מבחני רשם המתווכים. במסגרת הלימודים למבחן המתווכים תלמדו מבוא מקיף, חוקים, פסקי דין וטיפים והנחיות למהלך בחינה. 

בנוסף, בעזרת ליווי צמוד תעברו תיווך מעשי שיעודד אתכם להבין את כל הסודות הנחוצים להצלחה מסחררת בשוק הנדל״ן.

   מה תקבלו במסגרת הלימודים?

  • ליווי אישי
  • מערך למידה דיגיטלית ותרגול מתקדם
  • הכשרה מעשית
  • השמה מקצועית
  • קריירה יציבה
  • שכר מתגמל

החל מרגע כניסתכם למאגר התלמידים של IPC, צוות המכללה ילווה אתכם באופן פרטני עד לסיום הלימודים ואפילו בהמשך. תוכלו לקבל מענה זמין על כל שאלה, בקשה או בעיה ובנוסף, תזכו לשירות האישי הטוב ביותר! 

על מנת לאמוד את התקדמותכם בחומר הנלמד, בסיומו של כל שיעור יהיה מבחן אשר בסופו תדעו את רמת ההבנה שלכם ובמקרה הצורך, תוכלו לחזור על השיעור הרלוונטי פעם אחר פעם עד להבנה מלאה.

בעזרת תעודת הסיום היוקרתית שתקבלו ממכללת IPC ובמיוחד בעזרת מחלקת השמה לעבודה הקיימת במכללה, תוכלו להתקבל למשרת החלומות ולפתח קריירה יציבה עם שכר מתגמל, בדיוק כזה שאתם ראויים לו. 

היופי בעולם הנדל״ן הוא שאין בו תקרת הכנסה. רמת ההשקעה, הידע וההבנה שלכם את התחום, היא זאת שקובעת איך תראה המשכורת שלכם.

שלב ההכשרות מאת IPC יקנה לכם במסגרת אפשרויות העבודה את היכולת להשתלב כמנהלי נכסים, מנהלי פרויקטים בכירים, מתווכי נדל״ן, סוחרי נדל״ן, יועצי משכנתאות ועוד מגוון אנשי מקצוע בתחומים השונים.

צוות המכללה כבר מחכה שתהפכו להיות חלק מהמקצוענים של IPC

מכללת IPC מזמינה אתכם להשקיע במקצועות העתיד ולפתח את הכישורים הטבעיים שלכם במינימום זמן ובתמורה תקבלו מקסימום תוצאה.  

אז אם אתם רוצים ללמוד במתכונת היברידית של IPC, ללא התחייבויות הגעה, מקומכם איתנו.

למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום!

הירשמו לקבלת מידע נוסף והרשמה:

אתה קרוב מרחק קליק אחד כדי להתחיל להיות סטודנט אצלנו!

דילוג לתוכן