מה זה קורס דיגיטלי? ומה היתרון שלו לעומת לימודים פרונטליים?

בעבר הלא רחוק, שמישהו היה אומר לנו “אני הולך לקחת קורס” חלק מהשאלות שהיו קופצות לנו בראש הם איפה הקורס מתקיים? ובאיזה תדירות? 

בשנים האחרונות, עם התפתחות האינטרנט, אותן שאלות הולכות ונעלמות לטובת שיטות למידה חדשות ומתקדמות יותר. הלימודים הפרונטליים שכולנו הכרנו וחווינו במסגרות השונות עוברים תהליכי דיגיטציה והופכים להיות קורסים דיגיטליים.

אז מה זה קורס דיגיטלי? קורס דיגיטלי זהו קורס המכשיר לתחום/מקצוע ומקנה ידע מקצועי ממש כמו קורס פרונטלי רק שכל הקורס ותכניו נמצאים און ליין על המחשב שלכם וזמינים לצפייה בכל זמן ובכל מקום שתבחרו. 

נהוג פעמים רבות להתבלבל ולחשוב שקורס דיגיטלי זהו קורס שעוברים בזום (או במערכות לשיחות וידאו אחרות) אך זהו לא קורס דיגיטלי. לרוב אותם “קורסים בזום” אינם זמינים לצפייה מתי שתרצו. ובנוסף, ההרצאה שעוברים בקורס לא עוברת לרוב התאמה דיגיטלית שדואגת שהתוכן מועבר בצורה עניינית וממוקדת שתתאים לצפייה דיגיטלית. 

אז מה היתרון של קורס דיגיטלי? כמו שהצגנו קודם היתרון הגדול של קורס דיגיטלי זה העבודה שהתכנים בו זמינים לצפייה בכל זמן שתרצו (כן, גם ב 2 בלילה) ומכל מקום שתרצו (כן, גם בחופשה שלכם באילת, בתנאי שיש לכם אינטרנט זמין).

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים קורס דיגיטלי?

  • מומלץ לבדוק ראשית שלא מדובר בקורס שמועבר בזום או בפלטפורמות אחרות, קורסים כאלה אינם בהכרח לא טובים אך הם לרוב לא מתאימים לעבור בצורה דיגיטלית. 
  • כדאי לבדוק שהקורס מועבר מכללה/מוסד מוכר ובעל ניסיון בהדרכות דיגטליות, מכללת IPC מובילה בתחומה בתחום הלימודים הדיגיטליים ובעלת ניסיון של עשרות בוגרים מרוצים מטעם המכללה שלמדו לימודים און ליין.
  • חשוב לברר שהקורס נמצא בתוך מערכת למידה אשר מותאמת ללימודים דיגיטליים ורצוי אף שתכלול מבחנים בסוף כל נושא/שיעור. אצלנו במכללת IPC כל שיעור מסתיים במבחן קטן לבדיקה שהחומר אכן מובן לפני מעבר לנושא הבא.

לסיכום, הקורסים הדיגיטליים הולכים וצוברים יותר ויותר תאוצה ומחליפים את הקורסים והלימודים הפרונטליים שכולנו הכרנו. אותם קורסים מכילים לצידם יתרונות רבים אך חשוב מאוד לוודא שרוכשים את הקורס הנכון והמתאים לעבור בצורה דיגיטלית. 

למי שכבר רכש קורס דיגיטלי – מוזמנים לבקר בפוסט שלנו על 5 טיפים ללימודים בקורס דיגיטלי.

הירשמו לקבלת מידע נוסף והרשמה:

אתה קרוב מרחק קליק אחד כדי להתחיל להיות סטודנט אצלנו!

רוצה לעבור לסילבוס?

יש למלא את הפרטים למטה 

רוצה לעבור לסילבוס?

יש למלא את הפרטים למטה 

דילוג לתוכן