מחפשים ללמוד שיווק דיגיטלי? אתם חייבים להכיר את הקורס הדיגיטלי ללימודי שיווק מאת מכללת IPC

כולנו עדים להתפתחות עידן הדיגיטל המסחררת ולעובדה שלכל אחד מאיתנו, יש לפחות רשת חברתית אחת.

אמנם הרשתות החברתיות נוצרו על מנת לקשר בין אנשים רחוקים ולתרום לפן החברתי אך לשמחתנו, מהר מאוד הבינו ברחבי העולם את הפוטנציאל הטמון בעולם הדיגיטל.

העולם מתקדם מיום ליום ואתם, אל תשארו מאחור! צוות המומחים של מכללת IPC למד את הקידמה צעד אחר צעד וכעת, הם רוצים להעביר את הידע שלהם וללמד גם אתכם איך ללמוד את מקצועות העתיד בצעדים פשוטים וכמובן, כיצד להשתלב בתחומים הכי רלוונטים בשוק העבודה.

כוחו של שיווק דיגיטלי – יותר ממה שחשבתם

בעת בחירה בלימודי הקורס הדיגיטלי בשיווק דיגיטלי מאת מכללת IPC, תרכשו לעצמכם לא רק מקצוע חדש, אלא גם דרך חיים חדשה. כניסה אל עולם השיווק הדיגיטלי מהווה את המפתח לעולם המכירות ולכן, ראוי לקחת את מהלך הלימודים ברצינות רבה תוך שימת דגש על למידה נכונה, קצב השתפרות ונכונות להצליח.

אם אתם עדיין סקפטיים לגבי לימודים במתכונת דיגיטלית, הסירו כל דאגה מליבכם. הקורס הוא קורס מקצועי במיוחד הכולל את כל הכלים ומכיל את כל הסודות להצלחה בתחום השיווק הדיגיטלי. 

מכללת IPC דאגה לכל פרט ולו הקטן ביותר. צוות המכללה דאג להעביר את השיעורים על ידי המרצים המקצועיים ביותר בתחום השיווק. 

במסגרת הקורס ללימודי שיווק דיגיטלי, תעברו הכשרה למספר מקצועות בתחום השיווק וביניהם, תוכלו להשתלב כמנהלי דיגיטל, מנהלים במדיה החברתית, מנהלי PPC / קמפיינרים ועוד.

בתור בוגרי הקורס הדיגיטלי מאת מכללת IPC, תוכלו לבחור גם במסלול קצת שונה. במסגרת הקורס תעברו הכשרה מקצועית על ידי חטיבה מיוחדת שמתמחה בהפיכת שכירים לעצמאים ומלמדת כיצד לפתוח לגמרי בעצמכם סוכנות דיגיטל. 

לימודי שיווק דיגיטלי

חבקו את העתיד לגמרי בעצמכם

אז לאחר שדיברנו על הכוח הטמון בעולם השיווק הדיגיטלי, בואו נענה על השאלה הכי נשאלת שיש על הקורס און-ליין של מכללת IPC והיא, למי בעצם זה מתאים?

אך בשביל לענות על השאלה הזו, עלינו להתייחס לכמה פרמטרים חשובים.

הקורס מתאים גם לחסרי כל רקע בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי והוא מהווה את הכניסה לקריירה יציבה, משגשגת ובטוחה.

למרות שהקורס הדיגיטלי של מכללת IPC הוא קורס מקצועי ומקיף, הוא לא ידרוש מכם יותר מדי ולכן, תוכלו לשלב אותו במקביל לעבודה שלכם. תוכלו לבחור בפרסום ושיווק דיגיטלי ולהפוך אותם לעיסוק המרכזי ולהכנסה העיקרית שלכם, אך תוכלו לבחור גם באפשרות האחרת ובה תוסיפו את תחום השיווק לשגרה היומיומית שלכם ובכך תניבו ממנו הכנסה נוספת.

למעשה, עוד לפני סיום הלימודים וקבלת תעודת הסיום באופן רשמי, תוכלו להתחיל לעבוד במקביל במגוון משרות וכך ליישם את הידע שלכם בפועל עוד במהלך הלמידה.

מה כולל קורס שיווק דיגיטלי במכללת IPC? בואו נראה

מבנה הקורס ללימודי שיווק דיגיטלי מאת מכללת IPC כולל שלושה נושאים שונים וביניהם, לימודי קידום ממומן בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדאין וגוגל, למידת יזמות דיגיטלית והכשרה הכוללת הקמת סוכנות פרסום דיגיטלית, ולימוד מקיף לניהול מדיה חברתית אשר כולל קריאייטיב, כתיבה שיווקית, יצירת סלוגן, בניית מותג ואף סדנת התמחות ברשת הטיקטוק.

בנוסף, במסגרת הקורס תלמדו על כל מקורות ההכנסה הדיגיטליים הקיימים ביניהם, שיווק שותפים, דרופשיפינג, מוצרי מידע וכדומה. הקורס מאת מכללת IPC ילמד אתכם כיצד לבנות אסטרטגיה, איך לפעול בצורה מסודרת תוך מעקב על תוכנית עבודה, הגדרת יעדים אישיים והתנהלות נכונה מול הרשויות.

אנחנו כבר מחכים לשמוע מכם!

אנחנו במכללת IPC, שמים דגש על מקצועות העתיד. הצוות שלנו רואה את עניין הליווי האישי כערך עליון ולכן, אתם יכולים להיות בטוחים שבחרתם במקום הנכון.

התחילו עוד היום ללמוד במתכונת היברידית על מנת לנצל את הזמן שלכם ביעילות מקסימלית ולהוסיף את מלוא הנוחות לתקופת הלימודים המייגעת דיה.

השאירו לנו פרטים וצוות המכללה יצור עמכם קשר מוקדם ככל הניתן!

הירשמו לקבלת מידע נוסף והרשמה:

אתה קרוב מרחק קליק אחד כדי להתחיל להיות סטודנט אצלנו!

דילוג לתוכן