כוחה של הקידמה – קורס נדל”ן אונליין

גם אתם כבר שמעתם על העלייה במחירים והרווח המסחרר שניתן להרוויח סביב שוק הנדל”ן? איזה כיף, אז אם גם אתם מתעניינים בלימודי נדל”ן! מכללת IPC השיקה את קורס אונליין ללימודי תיווך נדל”ן ואתם חייבים לשמוע עליו עוד!

במהלך שנים האחרונות, ענף הנדל״ן במדינת ישראל החל לשגשג יותר מאי פעם והדבר כמובן השפיע על כולנו. מדי יום מספרים לנו בתקשורת מה מתרחש בענייני הנדל״ן השונים והבסיס שעלינו לעשות הוא ללמוד איך השוק עובד. בין אם נחליט להפוך את הידע לעיסוק שלנו ובין אם לא, בעידן של היום חשוב להבין כיצד השוק עובד לטובתנו.

אך על מנת להפוך את הידע שלנו לעיסוק העיקרי, עלינו לקבל את כל הידע הדרוש, הכלים הנכונים והכוונה מקצועית שתעזור לנו לפרוץ את הגבולות ולהצליח בכל הכוח בשוק הנדל״ן.

מכללת ipc יצרה את הקורס האולטימטיבי על מנת לקבל את מלוא הידע הנחוץ ליזמות והשקעיות בנדל״ן ואת הכלים הדרושים לצורך הכשרת נדל״ן ואתם? רק מרוויחים!

אז מה תקבלו במסגרת קורס הנדל”ן?

כמו שכבר ציינו, הלימודים במכללת IPC מועברים דרך האון-ליין באופן היעיל ביותר. הקורס הדיגיטלי ללימודי נדל”ן הינו קורס הכולל שיעורים מוקלטים מאת צוות המרצים של מכללת IPC ונעשו בקפידה על מנת להעביר לכם את החומר בצורה הפרקטית ביותר.

בעקבות כך, תוכלו ללמוד כל שיעור בקצב האישי שלכם ובזמנכם החופשי ולכן תוכלו לשלב בין עבודה ללימודים. 

הקורס מתחיל כמובן בלמידה מעמיקה של מושגים בסיסיים כגון היתרי בנייה, היבטי מיסוי וכדומה ומתעסק גם בחוקים השונים כגון חוק תכנון ובנייה, קרקעות ועוד.

במסגרת הקורס תלמדו כיצד לקנות נדל”ן ללא הון עצמי, ליזום עסקאות נדל”ן וכיצד לאתר נכסים ודירות למטרות אקזיט והשבחה. 

בסיום כל שיעור, יהיה עליכם לעבור מבחן שיעזור לכם לדעת מהו מצבכם הלימודי ויעודד אתכם לעבור על השיעור פעם נוספת בתשומת לב רבה יותר.

בסיום הלימודים העיוניים, צוות המקצוענים של מכללת IPC יעבירו אתכם הכשרה מעשית שתעזור לכם להתחיל לעבוד בעצמכם בלי כל חשש. נוסף על כך, במכללת IPC קיימת מחלקת השמה לעבודה. מחלקה זו נמצאת בקשר רציף עם מעסיקים פוטנציאלים והיא נועדה על מנת לעזור לתלמידי הקורס האינטרנטי למצוא עבודה מכובדת בתחום הנדל”ן.

קורס ביזמות והשקעות בנדל”ן מהבית

למה לבחור דווקא במכללת IPC ללימודי הנדל”ן שלכם?

  • ליווי אישי מלא- במכללת IPC קיימת מחלקה שלמה אשר מרכז פועלה הוא לדאוג לתלמידים, לתמוך בהם וללוות אותם מתחילת הלימודים ועד לסופם. בעת בחירה באחד מן הקורסים של מכללת IPC, תקבלו מענה זמין לכל שאלה או בקשה, עזרה טכנית ואף זמינות מלאה לעזרה מקצועית מאחד המרצים המקצועיים בכל הפלטפורמות.
  • אפשרות בחירה במסלול המתאים לכם- לאחר שתעברו את הקורס הדיגיטלי בהצלחה, אפשרות הקידום תהיה תלויה אך ורק בכם. תהיה לכם הזכות לבחור בין אם להשתלב בשוק העבודה כשכירים במשרה מלאה ובין אם דווקא לצאת אל מסלול העצמאים.
  • הכנה להוצאת רישיון תיווך- במסגרת לימודי הקורס מאת מכללת IPC, תקבלו הכנה להוצאת רישיון תיווך ברשם המתווכים של משרד המשפטים. 
  • הענקת סדנאות למיקסום הפוטנציאל- מכללת IPC מעניקה לכל בוגרי הקורס הדיגיטלי סדנאות המלמדות על קריירה באופן פרטני, עד למציאת עבודה. 
  • יכולת איתור עסקאות חמות- המקצוענים שלנו בIPC ילמדו אתכם כיצד הם מאתרים את העסקאות החמות ביותר שיש בשוק הנדל”ן ויעזרו לכם לגלות את כל הסודות להצלחה בתחום. בנוסף,  תלמדו איך להגיע לשכר מתגמל שיכבד את עבודתכם ויוסיף לכם שקט לסוף החודש. 
  • שכר מכובד- תלמידי העבר של מכללת IPC מעידים כי השכר שלהם בשוק העבודה הינו שכר מכובד וכי המשכורות שלהם נעות בין 9-15 אלף ש”ח בחודש.

אל תתפשרו! בואו ללמוד על עולם הנדל”ן מהמקצוענים ביותר בתחום ולקבל הכשרה מעשית מקיפה ותמיכה מלאה בכל הדרך עד לפסגה. 

הצוות של IPC כבר מחכה לשמוע מכם!

התחילו עוד היום ללמוד במתכונת ההיברידית של מכללת איי פי סי. בעת הירשמות לקורס הדיגיטלי ללימודי נדל”ן, תבטיחו לעצמכם שקט נפשי וכלכלי כאחד לטווח הארוך.

אז למה אתם מחכים? הירשמו עוד היום ללימודים הדיגיטליים שיכשירו אתכם להיות מתווכי נדלן ואף יהפכו אתכם ליזמים בנפש!

הירשמו לקבלת מידע נוסף והרשמה:

אתה קרוב מרחק קליק אחד כדי להתחיל להיות סטודנט אצלנו!

דילוג לתוכן