הנהלת חשבונות וחשבות שכר- המקצועות הכי רלוונטיים בשוק העבודה

אם נמאס לכם ממקום העבודה שאתם נמצאים בו היום, דעו כי העולם מעניק לכם אין ספור אפשרויות, אתם רק צריכים לחפש אחריהם ולקבל החלטה. אז אם אתם כאן, אנו סבורים כי אתם נמצאים בשלב החיפוש אחר שינוי, מקום חדש, סביבה אחרת, שכר הולם ועוד שלל נורות התראה המאותתות לכם שזה הזמן לשנות.

תחילה חשוב לנו שתדעו שאנו במכללת IPC, שמים דגש על מקצועות רלוונטיים, כאלה שלא יעזבו אותנו כמו טרנד חולף.

לפני שנצלול לעומק הדברים, נסביר קודם מה זה כל תחום. שני התחומים דומים במהותם ועוסקים פחות או יותר באותם הנושאים. אם כי ללמוד שני תחומים באותו קורס, מקנה עבורכם יתרון על פני אחרים שלמדו רק אחד מהם. מה גם שהבחירה לאן להמשיך – תלויה אך ורק בכם. 

הנהלת חשבונות הינו תחום המעניק לבוגרי הלימודים ידע נרחב בתחום החשבונאות, הכולל פיקוח וניהול על תזרים המזומנים של החברה או הארגון תוך התייחסות מירבית לרווחים, טיפול מקיף בכל הקשור לקליטת עובדים, להוצאת תלושי משכורות והתנהלות מול רשויות המס במדינה. בנוסף בוגרי הלימודים מקבלים את כל הכלים על מנת לסייע בהקמת עסק חדש וללוות אותו מעת פתיחתו מאפס.

חשבות שכר הינו תחום המעניק לבוגרי הלימודים את הידע הדרוש להתנהלות מול המוסדות השונים. על חשבי השכר לדווח על כל התשלומים אשר מבוצעים על ידי החברה או הארגון, ולאוג להתנהלות הפיננסית תוך שימת דגש על הפן הכלכלי. בין היתר, באחריותם לבצע עיבוד והפקת תלושי שכר לעובדי החברה.

למה כדאי ללמוד לימודי הנהלת חשבונות וחשבות שכר? בואו נראה

היצע וביקוש- כמו שכולנו יודעים, העולם שלנו לא מפסיק להתפתח ולגדול. מדי שנה קמים עשרות אלפי עסקים במדינת ישראל ויחד איתם גדל הביקוש למנהלי חשבונות וחשבי שכר. 

יהיה רלוונטי תמיד- הנהלת חשבונות וחשבות שכר הם הבסיס של כל עבודה חשבונאית. כל בעל עסק יודע שהוא חייב להעסיק איש מקצוע לצורך העבודה הזאת, אחרת הוא יטבע בין כל הניירת וסביר להניח יתייאש מהעניין מהר מאוד. לכן, כל עוד העולם בו אנו חיים גדל ומתפתח, הדרישה לאנשי מקצוע בתחומים אלה תמשיך להיות רלוונטית.

שכר מתגמל- בשנים האחרונות, אנו עדים לכך שאפשר להגיע למשכורות גבוהות במיוחד גם ללא תואר וכן, לא רק בהייטק. בתום הלימודים תוכלו להשתלב במסלול לבחירתכם ולהרוויח שכר נאה. תוכלו להשתלב כשכירים בבתי עסק מכובדים, עם משכורת בת חמש ספרות, ותוכלו גם לצאת לעצמאות ומשם לגדול ולהתפתח.

לא מתאים לכל אחד!

הלימודים הדיגיטליים שלנו לא מתאימים לכל אחד. חשוב להבין שעל מנת לעבור אותם בהצלחה תצטרכו משמעת עצמית גבוהה מאוד. רק עם משמעת עצמית גבוהה תצליחו להגדיר זמן קבוע המיועד ללמידה ולהתעלם מכל הסחות הדעת שתמיד קיימות. 

כפי שכבר הבנתם, תחומים אלה עוסקים בעיקרם במספרים. לכן רק אם יש לכם שליטה מעולה בעולם המספרים, תוכלו להשתלב בשוק זה בלי להרגיש קושי רב או שיעמום.

הלימודים במכללת IPC :

  • משך הקורס נע בין שלושה לארבעה חודשים, הדבר תלוי כמובן ברמת ההשקעה שלכם ובמספר השעות שאתם מקדישים ללמידה בכל יום. הקורס הוא שלכם ולכן זמן הלמידה תלוי בקצב האישי שלכם.
  • אצלנו תקבלו ליווי אישי, מענה בעת תקלה או בקשת עזרה, הכוונה פרטנית ייחודית תוך שימת דגש על חווית שירות יוצאת דופן מרגע התחלת הלימודים ועד שתתחילו לעבוד בפועל.
  • תינתן לכם תעודה יוקרתית בסיום המבחנים. תעודה זו תאפשר לכם להתקבל לעבודה בקלות כעובדים בכירים במגוון חברות.
  • והכי חשוב, פרקטיקה. על מנת להתחיל לעבוד, אנו משבצים את התלמידים שלנו בסדנא מעשית שמלמדת את כל הידע הדרוש להתחלת עבודה מיידית. בסדנא תכירו את המחשב האישי לעומק ותלמדו איך לעבוד עם התוכנה. 

לאלה מכם שחוששים מהשלב הזה, הסירו דאגה מליבכם. הסדנא מתקיימת על ידי חשבשבת ומיכפל ושם לומדים הכל, החל מהמושגים הבסיסיים ביותר ועד לעשיית פעולות כגון קליטת עובדים, ניהול דוחות, הוצאת משכורות וכן, תלמדו אפילו איך מקימים חברה חדשה.

אז אם הגעתם עד לכאן, מקומכם איתנו. השאירו לנו פרטים וצוות העובדים שלנו יצור איתכם קשר

הירשמו לקבלת מידע נוסף והרשמה:

אתה קרוב מרחק קליק אחד כדי להתחיל להיות סטודנט אצלנו!

דילוג לתוכן