לימודי הנהלת חשבונות וחשבות שכר, למי זה מתאים ומה עושים עם זה?

תמיד שמעתם את הביטויים הנהלת חשבונות וחשבות שכר ואף פעם לא הבנתם עד הסוף מה בדיוק הביטויים האלה אומרים? ארגנו בשבילכם את התשובה לשאלה. 

הנהלת חשבונות – ניהול החשבונות הוא ניהול כל התנועות הכספיות של כל גוף העוסק בהכנסה והוצאה של כספים (כלומר כל בית עסק). תפקידו של מנהל החשבונות הוא להיות אמון על כל התזרימים, לדווח עליהם למנהלי החברה ורשויות המדינה והמס, לוודא את ההתנהלות הכלכלית הנכונה של העסק על פי חוקי המדינה ומדיניות החברה.

חשבות שכר- חשבות שכר עוסקת בכל ההיבטים הקשורים למשכורות של העובדים, מהפרטים הקטנים ביותר ועד היבטי שכר מורכבים מאוד. שירות חשבות שכר מתחיל כבר מקליטת העובד במערכות, ממשיך בניהול והכנת המשכורת החודשית של העובד והוצאת תלוש בסוף כל חודש. חשבי שכר בקיאים בנושאים הנוגעים למס הכנסה, דיני עבודה של עובדים, זכויות סוציאליות, הפרשות פנסיוניות, ביטוח לאומי וכדומה. 

הההתעסקות הרחבה של שני התחומים האלה אשר נוגעים לכל בית עסק ולכל גוף אשר מעסיק עובדים וצריך להוציא להם שכר מעיד כי המקצועות האלה מבוקשים מאוד בשוק העבודה. 

שני המקצועות האלה אומנם לא זהים אך קשורים זה לזה ופעמים רבות הולכים בד בבד ועובד אשר יהיה מוכשר בשני המקצועות האלה ביחד יקבל יתרון עצום בשוק העבודה וזוהי הסיבה שאנו מלמדים את שני המקצועות האלה ביחד בקורס הנהלת חשבונות וחשבות שכר במכללת IPC.

אז למי מתאים הקורס בהנהלת חשבונות וחשבות שכר? 

הקורס מתאים למעוניינים ברכישת 2 מקצועות מבוקשים אך יותר חשוב מזה מקצועות רווחיים ויציבים מאוד. בנוסף, ניתן לרכוש את שני המקצועות תוך 3 חודשים בלבד ובלי צורך בתואר, נתון זה מגדיל משמעותית את היכולת של כל אחד לרכוש את המקצוע במהירות וליהנות מהיתרונות הבולטים שלו. 

מקצוע הנהלת חשבונות וחשבות שכר נחשב כמקצוע המאפשר לשלב שעות עבודה נוחות ושילוב קריירה עם הבית והמשפחה ולכן מתאים גם לאלה המעוניינים בשילוב זה. 

מעוניינים לדעת עוד על קורס הנהלת חשבונות וחשבות שכר? השאירו פרטים וייעוץ לימודים יחזור אליכם בהקדם.

הירשמו לקבלת מידע נוסף והרשמה:

אתה קרוב מרחק קליק אחד כדי להתחיל להיות סטודנט אצלנו!

רוצה לעבור לסילבוס?

יש למלא את הפרטים למטה 

רוצה לעבור לסילבוס?

יש למלא את הפרטים למטה 

דילוג לתוכן