קורס בודקי תוכנה QA

מה זה בדיקת תוכנה QA?

בדיקת תכנה QA מאפשרת את דריסת הרגל בעולם הייטק מבין התחומים המבוקשים והחדשים הקיימים בענף.

אבל מה זה בעצם בדיקת תוכנה QA?!

כל מוצר או שירות בהם עסקים וארגונים משתמשים כמו אתרי אינטרנט, תוכנות, אפליקציות, תקשורת ועוד דורשים בדיקת תוכנה כחלק חשוב מתהליך בקרה, פיתוח והתחזוקה של השירות או התוכנה.

בודק תוכנה QA מבצע בדיקות של התוכנה/מערכת על מנת לבדוק שאין תקלות ובאגים ושהכן התוכנה עומדת בדרישות הלקוח.

קורס בודקי תוכנה פותח דלת לעולם טכנולוגי מתקדם, מאתגר ומספק! בואו לגלות עולם חדש בתחום ההייטק

קורס זה נועד להכשיר אנשי מקצוע לתחומי ההייטק למטרת עבודה בתחום.

בוגרי הקורס יוכלו להתברג למספר משרות ותפקידים כגון:

מתעניינים/ות בלימודים 
במכללה פורצת גבולות ועולמות?

עתיד בהייטק
אם מתאים לך לצאת לדרך חדשה ומעניינת, לרכוש מקצוע מבוקש בתחום מבוקש עם שכר גבוה בענף המתפתתח בישראל

קל ללמוד מקצוע
קורס QA בלימודי אונליין בכל מקום וזמן.

לימודי כלי הבדיקה מהמובילים בתעשייה
 
מסלול למידה ייחודי 4 חודשים וכבר עובדים בתעשיה
 
לימודים עם המרצים המובילים בתחום
 
  • תכנית הלימודים כוללת 200 שעות אקדמיות.
 

 

 

המנהלים המקצועיים של הקורס

בעלת תואר שלישי בניהול מהאוניברסיטה העברית. משמשת כראש מחלקת ההפיתוח והטכנולוגיה בישראל.

מנהל ואיש פיתוח בתחום ההייטק מאז שנת 1990. לאורך למעלה משלושים שנה היה שותף בפרוייקטי מובילים בתעשייה בעמק הסיליקון בארה”ב.

 

סגל המרצים של הקורס

tech (6)

זיו גלבוע-הלוי

מנהלת חטיבת מחקר EY

tech (3)

זיו גלבוע-הלוי

מנהלת חטיבת מחקר EY

tech (2)

זיו גלבוע-הלוי

מנהלת חטיבת מחקר EY

tech (5)

זיו גלבוע-הלוי

מנהלת חטיבת מחקר EY

tech (4)

זיו גלבוע-הלוי

מנהלת חטיבת מחקר EY

tech (1)

זיו גלבוע-הלוי

מנהלת חטיבת מחקר EY

תעודת זהות תחום שיווק דיגיטלי

אופטימיזציה למנועי חיפוש בעזרת טיפים פשוטים

קידום אתרים הוא ללא ספק אחת הגישות המצליחות ביותר לשיווק באינטרנט.  כשיש לך אתר שזוכה לדירוג העליון במנועי החיפוש, אתה צריך לצפות לתנועה טובה מאוד.  מאמר זה מלא בטיפים מועילים לשימוש ב- SEO.

פרסום הוא לפעמים בחירה טובה, אך אל תסמוך עליו שישפר את קידום האתר שלך.  אמנם פרסום במקומות אחרים מביא תנועה לאתר שלך ומגדיל את ההכנסה, אך הוא לא מגביר את הדירוג שלך.

טיפים

כשאתה מקשר את האתר שלך אתה זקוק לתג עוגן בר-קיימא.  אתה לא תקבל שום דבר מהביטוי ‘לחץ כאן’ כדי להעלות את דרגותיך.  טקסט עוגן טוב באמת יעזור לשפר את דירוג מנועי החיפוש שלך.

 

לאחר שבחרת במילות המפתח בהן אתה הולך להשתמש ברחבי האתר שלך, הקפד להשתמש בהן גם בכותרת דף האינטרנט שלך.  הכותרת שלך צריכה להיות אינטליגנטית ורלוונטית, כי זה מה שמשתמשים במנועי חיפוש יראו לראשונה באתר שלך.  בתחילה, אתה רוצה לתת מענה למה שהצרכנים מחפשים, וזה כנראה לא שם העסק שלך.

 

מפת אתרים היא דרך קלה לשפר את דירוג מנועי החיפוש שלך.  מפת אתר היא רשימה של קישורים שיכולים לעבור לכל דף באתר שלך.  המבקרים יכולים להשתמש במפת האתר כדי לנווט באתר שלך.  ככל שהאתר שלך יהיה ניווט יותר, כך תשיג יותר תנועה.

 

אם אתה משתמש באודיו או וידאו כחלק מתמהיל התוכן של האתר שלך, שקול לכלול תמלילים כחלק מהפוסט.  כאשר אתה מספק תמלילים, מנועי החיפוש מבינים את תוכן האודיו והווידאו שלך ומסוגלים להוסיף אותם לתוצאות החיפוש.

 

מפת אתר יעילה תכלול את מילות המפתח שלך.  מפות אתרים הן דרכים נהדרות עבור מנועי החיפוש והמבקרים למצוא את דרכם באתר שלך.  מנועי החיפוש משתמשים בהם במטרה להציב אתרים במיקום גבוה יותר ברשימות החיפוש, מכיוון שקלות הגישה היא פן חשוב בדירוגים שלהם.

 

הימנע מלהיות מגוון מדי בשימוש במילות המפתח שלך.  שמור על מיקוד האתר שלך לתריסר מילות מפתח וביטויים שהאתר שלך מתמקד בהם בפועל.  השתמש בכלים המנתחים את המספרים ומכוונים למילות המפתח והביטויים הנכונים.

 

 

הצעד הראשון הוא פתיחת דף עסקי:

דף עסקי הוא למעשה הפרופיל של העסק בפייסבוק הוא משמש לצבירת לייקים ועוקבים אליהם תוכלו לשגר תוכן. דף עסקי יאפשר לכם לקדם את העסק ברשת ובפייסבוק בפרט. צריך לזכור דף עסקי מכיל לייקים ועוקבים לעומת פרופיל פרטי שמכיל חברים. דף עסקי יכול לשווק בפייסבוק וליצור פוסטים מיוחדים עם כפתורים ייחודיים, כמו כפתור לצאט עם הדף, בנוסף לפרסם מודעות מסוגים שונים. בנוסף באמצעות דף עסקי ניתן לפרסם ולהיחשף לקהל חדש שלא עוקב אחרי הדף. דף עסקי נגיש לנתונים שיווקיים – כמות כניסות לדף, כמות חשיפות של פוסטים ומודעות, מספר מעורבויות, הקלקות ועוד. הבעיה הגדולה והמרכזית בדף עסקי בפייסבוק היא החשיפות האורגניות לפוסטים בדף וזאת מכיוון שפייסבוק רוצה לעודד את בעלי העסקים להעלות תוכן מקודם וממומן.

חשוב ביותר שלכל תמונות האתר שלך יהיה תג אלט מתאים.  תיוג תמונות יאפשר גם למבקר שאינו יכול לטעון את התמונות לדעת מה התמונה הייתה צריכה להיות באותו משבצת.  מנועי חיפוש ימלאו את תגיות ה”אלט “הללו, מה שיאפשר לדף שלך לקבל דירוג גבוה יותר ורלוונטי יותר.

 

אתה תתן ל- SEO שלך דחיפה טובה אם תקשר לתוכן חיצוני טוב כשתוכל.  זהו ככל הנראה כלל הקישור החשוב ביותר שיש לעקוב אחריו.  מנועי חיפוש מדורגים קישורים רלוונטיים מחוץ לאתר גבוהים יותר מקישורים פנימיים מאשר רק לחבר את התוכן השונה באתר שלך.  הקפד לחפש גם אפשרויות קישור המאפשרות קישור חזרה לאתר שלך, כדי למקסם את ההשפעה על הדירוג שלך.

עצות SEO במאמר זה יכולות להועיל לאתר שלך נכון להיום, אך זכור כי האלגוריתמים המשמשים מנועי חיפוש אכן משתנים לעתים קרובות.  כתוצאה מכך, יש חשיבות מכרעת שתישאר מעודכן לגבי השינויים וההתפתחויות האחרונים בענף ה- SEO, כך שתוכל לבצע את כל השינויים הדרושים בכדי לשמור או לשפר את דירוג האתר שלך.

הצעד הראשון הוא פתיחת דף עסקי: