רוצה להשתלב בשוק העבודה?

קורסים מקצועיים למטרת עבודה ופיתוח קריירה.
תוך 3-4 חודשים להשתלב במשרה חדשה!

לפרטים נוספים

למה ללמוד ב- IPC?

השמת בוגרים

מחלקת השמה
והצעות עבודה

לימוד אונליין

לימודים בזמן
ובקצב שלך

תעודות מקצוע

תעודות הסמכה
מוכרות ומקצועיות

הצטרף להצלחה

אלפי בוגרים מרוצים שהשתלבו בעבודה

מחלקת ההשמה של מכללת IPC

אנו מעניקים לסטודנטים שלנו מעטפת של ליווי וסיוע עד למציאת עבודה. השירות שלנו כולל סדנת קריירה, הכנה לבניית קורות חיים, ראיון עבודה, ליווי אישי וסיוע במציאת עבודה.

איפה הבוגרים שלנו עובדים?

הקורסים שלנו

הנהלת חשבונות

מנהל חשבונות מאז ומתמיד הינו מקצוע מבוקש מצד כל ארגון וחברה הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי ולמעשה בכל בית עסק. מטרת ההכשרה היא פיתוח קריירה בתחום הכספים כמנהל חשבונות בכיר.

חשבות שכר

חשב שכר הינו דמות בכירה בעל ארגון, מוסד, חברה ובית עסק. תפקידו הינו להפיק וחשב את משכורות העובדים. בואו להשתלב בשוק העבודה כחשבי שכר בכירים תוך 3 חודשים בלבד.

בדיקות תוכנה QA

קורס QA בודק תוכנה מיועד להיות כרטיס הכניסה שלך לעולם ההייטק בתחום (Quality Assurance (QA ואבטחת איכות תוכנה עם הסמכה בינלאומית של ISTQB. הקורס כולל השמת בוגרים לשוק העבודה.

שיווק דיגיטלי

בעידן של היום כל עסק וחברה חייבים לשווק את עצמם באמצעות הדיגיטל. הקורס היחודי שלנו יכשיר אותך ב3 התמחות – קידום ממומן, ניהול סושיאל מדיה וכתיבה שיווקית. בואו להפוך למומחים בשיווק דיגיטלי.

יזמות נדל”ן

תחום הנדל”ן הוא אחד התחומים הגדולים והמשמעותיים במשק הישראלי ובעולם בכלל. מטרת הקורס היא להכשיר יזמים שיהיו מומחים בייזום והוצאה לפועל של עסקאות נדל”ן ללא הון עצמי, גיוס משקיעים ועוד..

תיווך נדל”ן

בואו ללמוד איך להפוך למתווכי נדלן מצליחים. הקורס כולל הכנה למבחני רשם המתווכים ובנוסף מלמד את כל הפרקטיקה של המקצוע – בפועל איך להשיג לקוחות, בלעדיות, מכירות ושיווק.

ייעוץ משכנתאות

מטרת קורס ייעוץ משכנתאות הינה להכשיר יועצי משכנתאות מוסמכים ומומחים בתחום. תפקידו של יועץ המשכנתאות הינו להתאים את תמהיל המשכנתא המשתלם ביותר ללקוח.

ייעוץ מס

יועץ מס הוא איש מקצוע המוכר באופן רשמי בפנקס יועצי המס. יועץ מס מייעץ לעצמאים, שכירים, עסקים וחברות לגבי נושאים הקשורים למיסוי וחקיקה.

שוק ההון

קורס מסחר בשוק ההון שלנו ילמד אותך לסחור באופן עצמאי במגוון רחב של שיטות מבוססות למטרת יצירת הכנסה קבועה ויציבה מהתחום. הקורס מועבר על ידי מומחים בתחום.

רוצה לעבור לסילבוס?

יש למלא את הפרטים למטה 

רוצה לעבור לסילבוס?

יש למלא את הפרטים למטה 

דילוג לתוכן