ברוכים הבאים למכללת IPC

Israel Professional College

מכללת IPC עומדת בחזית המכללות בישראל ומציעה מתכונת לימודים היברידית חדשנית המשלבת לימודים מקוונים (און-ליין) ולימודים פרונטליים מעשיים הכוללים ליווי אישי צמוד.

איתנו תצאו מקצועיים!

רוצה להשתלב בשוק העבודה?

קורסים מקצועיים למטרת עבודה ופיתוח קריירה.
תוך 3-4 חודשים להשתלב במשרה חדשה!

למה ללמוד ב- IPC?

השמת בוגרים

מחלקת השמה
והצעות עבודה

לימוד אונליין

לימודים בזמן
ובקצב שלך

תעודות מקצוע

תעודות הסמכה
מוכרות ומקצועיות

הצטרף להצלחה

אלפי בוגרים מרוצים שהשתלבו בעבודה

הקורסים שלנו

הנהלת חשבונות

מנהל חשבונות מאז ומתמיד הינו מקצוע מבוקש מצד כל ארגון וחברה הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי ולמעשה בכל בית עסק. מטרת ההכשרה היא פיתוח קריירה בתחום הכספים כמנהל חשבונות בכיר.

חשבות שכר

חשב שכר הינו דמות בכירה בעל ארגון, מוסד, חברה ובית עסק. תפקידו הינו להפיק וחשב את משכורות העובדים. בואו להשתלב בשוק העבודה כחשבי שכר בכירים תוך 3 חודשים בלבד.

בדיקות תוכנה QA

קורס QA בודק תוכנה מיועד להיות כרטיס הכניסה שלך לעולם ההייטק בתחום (Quality Assurance (QA ואבטחת איכות תוכנה עם הסמכה בינלאומית של ISTQB. הקורס כולל השמת בוגרים לשוק העבודה.

שיווק דיגיטלי

בעידן של היום כל עסק וחברה חייבים לשווק את עצמם באמצעות הדיגיטל. הקורס היחודי שלנו יכשיר אותך ב3 התמחות – קידום ממומן, ניהול סושיאל מדיה וכתיבה שיווקית. בואו להפוך למומחים בשיווק דיגיטלי.

עיצוב גרפי

קורס עיצוב גרפי יישומי מכין אתכם לקריירה מאתגרת בעולם העיצוב, הפרסום, ההוצאה לאור, עיצוב ובניית אתרים וכלי AI מתקדמים שיכינו אתכם לעולם החדש בתחום.

תיווך נדל”ן

בואו ללמוד איך להפוך למתווכי נדלן מצליחים. הקורס כולל הכנה למבחני רשם המתווכים ובנוסף מלמד את כל הפרקטיקה של המקצוע – בפועל איך להשיג לקוחות, בלעדיות, מכירות ושיווק.

ייעוץ משכנתאות

מטרת קורס ייעוץ משכנתאות הינה להכשיר יועצי משכנתאות מוסמכים ומומחים בתחום. תפקידו של יועץ המשכנתאות הינו להתאים את תמהיל המשכנתא המשתלם ביותר ללקוח.

ייעוץ מס

יועץ מס הוא איש מקצוע המוכר באופן רשמי בפנקס יועצי המס. יועץ מס מייעץ לעצמאים, שכירים, עסקים וחברות לגבי נושאים הקשורים למיסוי וחקיקה.

שוק ההון

קורס מסחר בשוק ההון שלנו ילמד אותך לסחור באופן עצמאי במגוון רחב של שיטות מבוססות למטרת יצירת הכנסה קבועה ויציבה מהתחום. הקורס מועבר על ידי מומחים בתחום.

דבר נשיא המכללה

מר שי פירון, שר החינוך לשעבר

קרדיט צילום: קרן גפני

כנשיא המכללה ובשם כל צוות המכללה אני רוצה לפתוח בברכה חמה לכל הסטודנטים ולבאי ביתה. מכללת IPC היא יותר ממוסד לימודים – היא דרך חדשה בעולם התעסוקה וההכשרה המקצועית בישראל.

בחיי המקצועיים כרב, מחנך, וכשר חינוך לשעבר, למדתי על הצורך הרב לפתח, לצד מסגרות אקדמיות, מסגרות הכשרה לתעסוקה מקצועית שיש בהן כדי להעניק לכל אזרח את האפשרות לרכוש מקצוע רלוונטי, להשתכר בכבוד ולפתח חיים של משמעות.

במכללת IPC, אנו מחויבים להכשיר את הסטודנטים למקצועות העתיד, תוך שימוש במתודולוגיות חדשניות וטכנולוגיות מתקדמות במגוון מקצועות העתיד ולפי דרישות עולם התעסוקה המתפתח.

כאיש חינוך וכשר חינוך לשעבר אני רואה חובה מוסרית להנגיש את עולם ההכשרות המקצועיות לכל האוכלוסיות.

המכללה מתחייבת לפתח ולקדם את הפוטנציאל הטמון בכל אדם ולהעניק הזדמנות שווה לכל סטודנט. אנו מאמינים שלכל אחד ואחד עומדת הזכות לרכוש  מקצוע חדש או לסלול לעצמו קריירה שנייה.

מכללת IPC עומדת בחזית החדשנות והאיכות בתחום החינוך הדיגיטלי. תוכניות הלימוד שלנו מתוכננות להקנות מיומנויות מעשיות, ידע עדכני והכשרה מקצועית שתאפשר לבוגרינו להצטיין בעולם עתיר התחרות של ימינו.

בנוסף, אנו גאים בקהילת הבוגרים שלנו שהופכים למובילים בתעשייה, ליזמים ולחדשנים בתחומם. אנו מבטיחים לספק תמיכה, הדרכה, והשראה לאורך כל הדרך, מרגע פתיחת הלימודים ועד השתלבות מוצלחת בשוק העבודה

במשנה נאמר: “לא המדרש הוא העיקר, אלא המעשה” (אבות א’, י”ז). כך גם בחינוך שלנו, נשאף לא רק ללמוד אלא ליישם את הידע בפועל, להביא אותו למציאות היומיומית ולשנות את העולם לטובה.

אני מזמין אתכם להיות חלק ממסע זה, ללמוד, לגדול ולהשפיע. יחד, נמשיך לעצב ולפתח את עולם ההכשרות המקצועיות ושוק התעסוקה הישראלי.

קרדיט צילום: קרן גפני

בברכת למידה פורה,

הרב  שי משה  פירון,

נשיא   מכללת   IPC  

צוות אקדמי מכללת IPC

ניקול חוגי

שרון מרדכי

ליאור וקנין

עדי ארקין

יקיר תורגמן

דוד וטין

אוריאן ביטון

אילן הבר

אורן גוטשטדט

אילן מזרחי

טלי דדון

זוהר לרר

כתבות שעשו עלינו

מפורסמים שהמליצו עלינו

עדויות בוגרים

חוות דעת מגוגל

מחלקת השמה וליווי קריירה

דבר מנהלת המחלקה

הילה כהן

אנו במכללת IPC נותנים ערך מוסף לבוגרים שלנו, מעבר לרכישת קורס מקצועי אנו נותנים מעטפת של ליווי וסיוע עד למציאת עבודה.

אנו דוגלים בקידום השוויון בלימודים ובתעסוקה בחברה הישראלית, באמצעות הענקת הזדמנות לכל אחת ואחד לרכישת מקצוע מבוקש ושואפים לקדם ולטפח בתחילת דרכם של התלמידים שלנו, לסייע ולממש את מלוא הפוטנציאל שלהם בבניית קריירה משגשגת וארוכת שנים.
אנו מאמינים בסלילת קריירה לאנשים המעוניינים לפלס את דרכם בעולמות חדשים ומשתנים.

השמות של מחלקת ההשמה במכללה
0

הבוגרים שלנו עובדים

בלעדי לתלמידי ובוגרי IPC

אתר הדרושים של מכללת IPC

מעסיקים מספרים

הטבה לבוגרים

כרטיס סטודנט בינלאומי עם אלפי הטבות

רוצה לעבור לסילבוס?

יש למלא את הפרטים למטה 

רוצה לעבור לסילבוס?

יש למלא את הפרטים למטה 

דילוג לתוכן